25 grudnia 2023

''Usiadł kogucik na grzędzie i pieje, jeszcze wyżej siędzie'' !?

 Mam komfort dzisiaj. Sama w domku już po wizycie gości i cisza...😋Młodzi z dziećmi wizytują się 2 dni poza domem😀Czyli co ? Dodatkowy ''prezent'' pod choinkę! Więc zanim wybiorę sobie jakiś film, dam linka, w dobrym wydaniu. Świetna analiza ostatnich wydarzeń... przez świetne autorytety.Polecam, właśnie wysłuchałam i podaję dalej.


Niespodzianki muzyczne...jako, ze czas refleksji.. tym bardziej gdy warunki komfortowe😉Nawet łezkę mogę dowolnie puścić i na chwilę zapomnieć o wielu sprawach...


hmm...- no właśnie. Na szczęście zmądrzałam, ''cuda'' się zdarzają...😋



Ponieważ muzyka  nie ma dla mnie granic państwowych, więc proponuję tego PANA😇 i jego orkiestrę.Na dzisiaj. ''Cichą Noc'' śpiewałam jako dziecko przed rodziną i jako nastolatka w chórze, nie, nie, nie w kościelnym. Od dawna wiem, że Dobro  rodzi się w bólach choćby w Grudniu...i też każdego dnia. Nie należy do jednego człowieka! Nie zależnie w  jakiej szerokości geograficznej.Ważne żeby się rodziło i odradzało... co jakiś czas.Wszystkim ludziom jest to potrzebne...człowiek ma swoje słabości, każdy.

ps.ups, sorry, kilku grupom zbyteczne jednak. Jeszcze nie rozkminili, czym Ono jest ;)

A może jednak ? UWAŻAJĄ, że dobro to ONI ?😃😀(z ''Napoleonem'' na czele)

Cóż jaki ''Napoleon''każdy widzi, takie i dobro...

Miłego czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz