22 grudnia 2023

Panowie zadowoleni, ''kumpel'' znowu ułaskawi? :))

 Brak słów  i sumienia. Miny mówią więcej niż słowa... czasami


 Warto posłuchać 50minut.

Dla tych co może wyjadą  na odpoczynek, życzę udanej podróży i pomyślności  w powrotach.Dla samotnych, życzę miłych niespodzianek, pogodnych myśli .Ja nie celebruję specjalnie ŚWIĄT. Jakichkolwiek.Witam jednak Nowy Rok. W dobrych rytmach😋i dobrym nastawieniu.,

Choinka (sztuczna)jest w domu bo wnuczki (11 i 7)lubią światełka i dostawać prezenty, my też. Ot i cały sekret.😁świąteczny.

Będziemy w domu. Ja  spacery z psiuniem, i 2 zaległe czytadła plus komputer. Śniegu nie ma i nie będzie. Jak kasy,😀ciągle mało!.....mnie obchodzi😁😋

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓do następnego😉

 


Dzisiaj zrobiłam sobie takie tło...  urzędowałam w kuchni nikogo nie było, to sobie słuchałam. Znam je oczywiście na pamięć więc jako towarzystwo dzisiaj...Smutne wspominki nie są wtedy natarczywe, polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz