1 grudnia 2023

Ciężkie ''bóle porodowe'' pana DUDY;)

  Troszkę zwolniłam tempo, ale już się poprawiam;) Wczoraj wysłuchałam jednak kilka linków. Ostatni był o wizycie Marszałka Hołowni, w jednym z Liceów w Krakowie. Jestem do dzisiaj  bardzo nastawiona pozytywnie.To wreszcie spóźniony od lat, ale właściwy kierunek zaangażowania młodzieży w sprawy Polski.

 Terleckie, Kaczyńskie, Rydzykowe wzorce itd. itd. muszą zejść ze sceny.W końcu, to obecna młodzież będzie budowała Polskę swoich marzeń. Pilną więc potrzebą jest zachęcać ją, do budowania Prawa i Sprawiedliwości.W dobrym znaczeniu oczywiście;) 

 Pomoc w ''rozkminianiu''  meandrów politycznych bez szczucia i dzielenia społeczeństwa, musi wydać dobre owoce. Mam nadzieję, że tak się stanie. Z wielką nadzieją czekam na formalne ''przyklepanie'' najnowszego  rządu i jego Lidera. Stary rząd, jeszcze się ''pobłaźni'' kilka dni...zgodnie z Konstytucją.  Mam nadzieję, że organizacja mafijna jaką był PiS, zniknie całkowicie ze sceny. Oczywiście po rozliczeniu  ludzi odpowiedzialnych za demolkę państwa.


 1, 15h, Warto posłuchać tak przedstawionej lekcji, serio.  Osobiście prosiłabym o stałe cykle, p. Marszałka. Teraz jest dobry czas na wysłuchania przedstawiciela SEJMU.


 Ten jeszcze warto wysłuchać
. 37 minut.Polecam:)

Weekend, to musi być czas na odpoczynek dla pracujących. Spokojnego i niezbyt mroźnego weekendu i odpoczynku.

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

                                                                   słuchawki
...uwielbiam ten utwór.  Potrafię go kilka razy słuchać w ciągu dnia... nie tylko w tej wersji. Mnie cudownie uspokaja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz