26 grudnia 2023

Spalona ziemia, zatrute studnie...

Tak prywatnie...w chwili słabości

 ***

Nie zagłuszaj tego... co w tobie gra

Nie oszukuj siebie NIGDY, nie warto!

ŻYCIE i tak rozda  swoje karty

 Często bez akceptacji, każdy tak ma!

 

Pozwól tylko na to, byś zachował

Podstawy...dobrego człowieka

Warto je chronić, pielęgnować

Wizjonerów dość, a prawda czeka...

A.😕

 

Politycznie

'' Mimo to, według dr Oczkosia, rząd Tuska musi "wytrzymać ciśnienie". – Nie dać się sprowokować. Jednocześnie musi być twardy, bo widzimy jak na dłoni, że PiS to nie jest normalna formacja polityczna. To po prostu parada oszustów i szajka. Działają w myśl zasady, że albo my, albo spalona ziemia. Zostawiają za sobą zatrute studnie i wycięte jabłonki – podsumował dr Oczkoś.''


 Nie mam dobrych rewelacji, bardzo mi przykro...tyle się dzieje...

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💔

Jestem smutasem dzisiaj, sorry...

Aż tak ? Tak...dzisiaj ja potrzebuję serduszek...moje💔


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz