4 grudnia 2023

Babcia niewolnica, czy ''Królowa''?, ;)))

 


  Dzisiaj obudziłam się z tą muzyką w głowie, serio😁 Co jest ?-myślę sobie, tak z samego ranka ? Odprowadziłąm młodszą wnusię do szkolnego busu i szybciutko do domku. Kawka, kanapka i cyk, ARIA niewolników leci...

Odsłuchałam 3 razy i polatałam po sieci. Nagle zobaczyłam fotkę Kaczyńskiego z koroną króla😁

O,nie!- pewnie znowu się emocjonalnie nakręcę. Już chciałam zrezygnować ale ciekawość wzięła górę😜 No i ?

  Zakrztusiłam się ciastem z jabłkami. ..😂😂😂 takiego tekstu się nie spodziewałam ...jako że jestem postępową babcią, to mam dobry dzień !😜A jak mam dobry dzień, to robię w swej łaskawości, ''pierogi ruskie'' Dziewczynki będą zadowolone. Starsza przechodzi aktualnie ospę, brak apetytu, ale pierożki zje. ''Biedronki'' muszą jednak coś zjeść😋


Miłego dnia dla zaglądających również💗😀


 WERSJA ORYGINALNA😜 ciut subtelniejsza?😁..nie ja tłumaczyłam😇

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz