15 grudnia 2023

Bez korekty ???


 

Mówiłeś: - ''Stworzyłem człowieka 

na swój obraz i podobieństwo''...

Dlaczego, kto cię prosił!? KIM jesteś ! 

Sadystą więc, a sam fakt... KLĘSKĄ!

 

Taki mroczny, fałszywy Świat stworzyłeś...

 Dałeś zatrute ''świadectwo  miłości''!??                                       

''Twoi wybrani niewolnicy'' żyją w złocie

Uczciwi, od dawna odzierani z godności

Ludzkość nie udaje, czuje się oszukana

Czas likwidować przybytki ''Bożków''

Świat nie chce mieć, żadnego za Pana!!!

********************************

ps.musiałam wprowadzić wiele poprawek...W pierwszej wersji było zbyt duzo emocji  😉i rozkręciłam się za długo. Poszłam na spacer z piesiem iii  napisałam w miarę grzecznie😋

Inspiracją było dla mnie odezwanie się purpuratów kościelnych i sugestii, czego p. DUDA, nie powinien podpisywać. Czyli dofinansowania do in vitro z budżetu państwa. NO szlag ! ciągle chcą wpier... swoje 3 grosze? Zakłamane, zdegenerowane moralnie,  stare capy. Odejdźcie wreszcie w niebyt i dajcie młodym ludziom żyć ! Wy już niczego nie możecie ''nauczać''  Spadanko! 

Pani Nowacka, :)lubię panią ale dlaczego tak skromnie?JEDNA godzina mniej ? Szok... religie ze szkół. Tak wielu obywateli sobie życzy. Przykro mi...proszę więcej odwagi💓



      słuchawki koniecznie!

Miliony spragnione miłości..słowa też cudowne... TEN duet wyjątkowo dobrze dobrany, cudowny. DZISIAJ SŁUCHAŁAM... w wielu wersjach. taki miałam nastrój;)

Miłego poranka i dużo miłości dla każdego w każdym wieku.... dla zaglądających💓💓💓💓💓💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz