21 grudnia 2023

Dupek +dupek+dupek = DEBIL ( 3?);)

  Proszę państwa zaglądający, sami wyrobicie sobie zdanie...

                                                      2 minuty do wywiadu, cierpliwości;)


Oto alkoholik czynny, p. Kamiński, na ważnym stanowisku prezesa CBA pokazuje gest Kozakiewicza. Widać, że mocno drinkował poprzedniego dnia. Dostał rozkaz pokazać się w SEJMIE z p. Wąsikiem. Zimny prysznic nie pomógł !? Chcieli zademonstrować gdzie mają wyroki Sądu Najwyższego!? Zostali skazani na 2lata! Utracili mandat... no i kuku?😀ok. Sami zaglądający widzicie, do czego to wszystko zmierza...Nie mogą się pogodzić z utratą władzy...Uzależnili się od niej, jak słabi od narkotyków!? Trudno oderwać się od koryta ...prawda?Jesteście jedyną władzą, która pokazuje jak bardzo... trudno!

 


Sorry, jestem załamana! -SŁUCHAJĄC takiego prezydenta mojej Ojczyzny...Niemożliwe, żeby ktoś taki prezentował Polskę aż 2 kadencje!!! Nie! nie ! nie!😡

SŁUCHANIEM dzisiejszych rewelacji pisowców.. ,tej zarażonej gangreną nienawiści, jestem zmaltretowana..do spodu.😒 Niemożliwe., by tacy ''patrioci'', niszczyli Kraj. Ba, by aż tacy psychole reprezentowali Polskę w SEJMIE! (PIS!)...Normalnie płakać się chce z bezsilności😭. Na szczęście jest Tusk! Da radę! Oby... a także Szymon Hołownia, w roli Marszałka. Profity również dla tych debili, którzy nie kumają, co się dzieje.

 Jak ''zakumają'' Putin będzie u wrót! Naród podzielony, to Naród słaby! Kaczyński dawno to ogarnął...PODZIELIŁ, dlatego rządził aż 8 lat !!! A PO NIM CO ? Ha, ha, ha tak.. TO! 💩. Jak wszyscy się nie ogarniecie... rodacy.😟

Muza?

kurza nać ! jestem smutasem do kwadratu... żadna muza mi nie pasuje., ALE postaram się...

 


Spokojnie... to dla duszy mojej i zaglądających.Normalnie, jeśli potrafimy  się jeszcze wk..na otaczający nas świat,  itd. jest OK! Precz słabościom!!!💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz