16 grudnia 2023

Czy da się nie myśleć ?

 


 Na dzisiejszy wieczór, proponuję ten wspaniały wykład. Jakiś czas odkryłam tę panią doktor i przyznaję , że wkręciła mnie w swoje wykłady😉Nie jestem w stanie długo pamiętać ich więc punktuję sobie te, które mogę zastosować czy przemyśleć. I powracam do tych zapisków, wtedy gdy mam ochotę skupić się na sobie i korzystać z rad tej fascynująco opowiadającej kobiety;) Na jutro mam inne 2 linki już przygotowane.Niestety polityczne, ale w ciekawych linkach, plus muzyczka. Miłego wieczoru. ps. przestraszyłam się, taką ilością wyświetleń dzisiaj. Wolę nie zgadywać co było powodem...😉ilu ''katolików''obraziłam? a może to ''muzyczka''tak działa? Wierzę, że tak.Na mnie też.😉

Jak łatwo można zaprosić ''Niebo'' do domu, słuchając w nim takie cudowności... 💓


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz