19 lutego 2018

Posłuchaj osobistego suflera :))

😡

Q...a ! -  czy zawsze wszystko  musi się spie.....ć i  lądować  w czarnej d....! ? Więc ja też zaczynam mieć wszystko w d....!  Nadszedł  Q..... czas, by porozumiewać się na migi lub z opaską na oczach chodzić. Uszy już zajęte... słuchawkami.  Na ustach, też  niedługo w całym kraju będzie obowiązkowa opaska.(w celu zamknięcia zdradzieckich mord )No i  ch..!!! 
Jak ch...e rządzą, nie może być inaczej.😡
 Mózgi są już i tak toksycznie zje....e.  Odkąd zaczęto stosować DDT, chemię w rolnictwie i  w przemyśle farmac. Produkować też kolorowe żelki dla dzieci i  różne cuchnące g.....a, którymi nasączana jest cała żywność. Łącznie z GMO. SMOG, dopełnia reszty !   Wk..... mnie ten cały ludzki zje....y  ziemski SYF! Ale co mam  zrobić do Q... y jak i  nędzy  ?
Powoli, wszyscy będą mieli zryte bezmyślnie mózgi. Jak taki mózg wygląda to można zobaczyć u p. Tarczyńskiego i Czarneckiego, jako wizytówki rządu. Może dlatego wojenka wisi w powietrzu?
 C o  JA mogę  zrobić  Q... ..a !?   Pier.....  taki  świat!!!                                             

Sufler Olać !  plus tabletka, lewatywa, i poprawiać krążenie. Wszystko! ...na nic nie masz wpływu.
Ja - uf, dzięki, tak zrobię!!! dokładnie

                             Koniec przedstawienia.:)
Szok? 😃😳😳
Taki  był CEL. (przepraszam:)

Ja również znam większość słów z  "kuchennej łaciny" .Gdybym miała potrzebę"akcentować"swoje notki. Nie mam. Ani  nie podpieram się tym językiem  na co dzień,  ani w dialogach z kimkolwiek. Na Blogu, zdarzają się ew. "sugestie" gdy muszę, bo się uduszę raz na pół roku:)
Dlaczego coraz częściej, inteligentni ludzie, wysławiają się jak "zdegenerowane menelstwo"? (u nich brak zasobu innych słów, mogę zrozumieć) Wiem, kultura cechą nabytą lub... utraconą. To fakt. Zależy w jakim kręgu  obracamy się w życiu,ha, ha, ha.  "Dobry wzór", ogląda 50% kultury w telewizji publicznej.  Niesie ten kaganek dalej, w świat. Polska jest na ustach w najbardziej odległej dziurze świata! Wstała z kolan właśnie. Brawo! DRŻYJCIE NARODY!

Najgorsze, że ordynarne, prostackie, zachowania  weszły jako Norma "dobrej zmiany".  Widoczna  na wszystkich szczeblach tzw.obecnych "Elit". Łącznie z hierarchami kościelnymi ("łacina"współczesna bez żenady)☹ Cała scena polityczna, odmóżdżona. To prawda.

Wszelkie tytuły profesorskie, doktorskie, magisterskie z różnych praw i kierunków itd itd. Stały się bez znaczenia! Bo o niczym nie świadczą. Ani o wiedzy, ani tym bardziej o kulturze. To boli.
Wszyscy lubią teraz potaplać się w szambie i błocie ! Narzucony styl władzy i pomysłu na Polskę?
Na dokładkę polany sosem totalnej nienawiści i pokropiony wodą "święconą" ☹

Świnie teraz są "wyżej", pomimo klatek. Nie mają miejsca na żadne taplanie.Poza tym, to b. mądre zwierzaki. Takiego rynsztoku w komentarzach, w sieci, jednak nie było dawniej...
Może nie zauważyłam, może zawsze tak było...???  
Ja jak zwykle,  dokonuję wyboru. Jeśli czytam "Notki" w sieci, skupiam się na treści. Jeśli mam obrzydzenie do formy przekazu, to mój problem.

 Mogę nie czytać, ☹mam wybór. Niektóre czytam, mimo...Widzę w nich sens, treść. W porozrzucanych komentarzach w sieci, tylko wulgarne chamstwo. Zero treści. Również gdy słyszę wypowiedzi przedstawicieli mojego Kraju, to skręcam się z obrzydzenia. Oni robią wstyd na Cały Świat. Stylem i treścią przekazu! Bo nie mają wyboru! Nawet gdyby potrafili coś z sensem powiedzieć tylko od siebie.

W końcu każdy dorosły, dokonuje wyboru. Czy chce np.zawsze być ordynarnym prostakiem, czy tylko od święta lub w zależności od sytuacji:) Czy chce być chamusiem, czy robić z siebie idiotę.Bo się boi, bo musi, bo  lubi. Ja nie lubię. To MÓJ wybór. Zmiana w tym względzie mi nie grozi.
Najgorsze jest to, że "twarzą" Polski, względem kultury i intelektu jest p. Gliński, p.Morawiecki, p.Prezydent,(kilku innych... wice i min.) prowadzeni przez taki intelekt z "elementem kultury" jak p. poseł Kaczyński. 😥O całej reszcie polityków szkoda słów. Cham  z chamem... na chama :)no bo jaki wybór? (żeński jeszcze):)
*******************
ps.przepraszam  tych, którzy mnie nie znają😃
 Musiałam w takiej formie😳

 
 Ci co mnie znają, to leżą pod stołem ze śmiechu... mam nadzieję, że obeszło się bez złamań?😝
 Poza tym wszyscy zdrowi i mój "charakterek" nie doznał uszczerbku. :)))
Więcej takich notek  nie będzie, obiecuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz