27 stycznia 2018

Zakompleksieni... STOP ! :)

***
 
Kiedy mówisz,  jestem nikim...
z racji błędów i słabości...
                   Ja ci mówię, przestań wreszcie!
                                   uśmiech niech na twarzy gości....    
🙂
Tak bym chciała, wręcz pragnienie
             niechby wdarł się w głąb twej duszy
          rozgrzał serce, zniszczył pozę
                    szczere słowo, kopie  kruszy...

               Gdybyś jednak szedł w zaparte
w jakiś dzień, zły  moment, taki...
to ci powiem, równaj szereg!!!          
przyjmuj, od przyjaciół znaki...             

😉 
Słuchałam, wielu wykonań, raczej setki niż dziesiątki, podczas życia,:) ale to wykonanie jest mi najbliższe:)od jakiegoś czasu. Jest WSPANIAŁE!!!:) (wygięcia i przegięcia, bez znaczenia dla mnie) ps
Uśmiech oczywiście ma swój urok:)a jakże:) Poznałam tę solistkę przez.... "Metallicę":))😓, DOPIERO😕 
ps. Dobrze, że pierwszy rząd, pokazano na końcu. wrrrr...
😓  dzięki ci Panie! :)


- na ten utwór miałam ochotę dzisiaj:) ot, tak, po prostu...
kiedyś, gdy pierwszy raz słuchałam, wpadłam pod stół ...:)  z emocji oczywiście:))))
Ok...☹, zawsze kontrolujecie swoje emocje???😃
ja im pozwalam czasem pohasać...
😉
To do poniedziałku? :)
Miłego weekendu, zero TV! - dla zdrowotności  :)   

******************************
 Ktoś zrezygnował(?) z Bloga...
Trudno, szanuję decyzję... nawet "wrogów":)
Swoje góry zdobyłaś. Możesz więcej, oczywiście.
 Jednak, hmm... czy warto?
Zdrówka!!!:)

       
utwór, który lubisz... jeśli dobrze zapamiętałam :)
Słuchawki na uszy więc i na  full ! ... tylko proszę, nie becz!!!:)
Powodzenia !:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz