20 stycznia 2018

Święto Babci i Dziadka... :)


Podobny obraz

Dla   wszystkich Wspaniałych Babuniek i Dziaduniów, 
gdyby wnukom się zapomniało :) życzę:  Dużo zdrowia, miłości, a także tego, by nie zapominali o sobie... (jak wyżej)

 
Podobał mi się ten filmik, spośród mnóstwa "badziewia" w sieci:)

 We Francji ten dzień, jest 4-  ego Marca:) to zdążę ustawić grafik, a nawet przygotować obiad z deserem:)

 Teraz, chciałabym zaprosić państwa zaglądających do mnie, do wysłuchania  wywiadu jaki przeprowadził p. Łukasz
Zaprasza właściwie swoich gości, do swojego prywatnego studia M2.;)(filmiki na YT). 
Wymyślił taki sposób na swoje życie i pracę. Spełnia się, znakomicie! Bardzo pozytywny i wrażliwy młody człowiek.

Obejrzałam mnóstwo wywiadów, z niezwykle ciekawymi ludźmi.
Ten wywiad jednak, przeprowadził w domu Pogodnej Jesieni. 
Tam, gdzie wiele starszych osób z różnych względów, przebywa do końca swoich dni. Jak zwykle, jest  to wywiad "Perełka"! Przynajmniej Ja, go tak odebrałam. Nawet przyznaję, wzruszyłam...

Starsi ludzie są tacy bezbronni... 
Pomimo, że tak bardzo świadomi, zdani są na łaskę lub dobre serce dzieci, i całkiem obcych ludzi. Bywają zaniedbywani i wykorzystywani...gdy nie są pod żadną opieką 😂 itd. itp.
 ******
Pani ma 90 lat.:) 
Nie każda Babcia ma demencję starczą w tym wieku, jest złośliwa, zaniedbana, zrzędliwa, i egoistyczna. 
Wcale to nie znaczy oczywiście, że inne Babcie są gorsze! - ależ nie! Nikt nie zamawia sobie np. choroby... 
Wydaje mnie się, że uwarunkowania genetyczne też robią swoje. Po prostu, gdzieś tam jest dla każdej Babci i Dziadka zapisany los...w gwiazdach, chociażby...:)Tak jak i dla każdego człowieka
A dzieci, wnuki, wnuczki - odnajdują się w sytuacjach, uroczystościach rodzinnych?  Pamiętają zawsze? hmm...

Cóż, nieumiejętne korzystanie z tzw. cywilizacji XXI w.
(technika, inne priorytety, materialny konsumpcjonizm )w wielu rodzinach psuje relacje pokoleniowe. Tej prawdy się nie przypudruje...
Trzeba ją zaakceptować, by być pogodną Babcią😀
"Konfitury" nawet kk. potrafi znaleźć...Ba! :)

                                     Proszę słuchać- czas, 26 minut
Gorąco polecam !:)

Miłego dnia 21.01. 2018, jeszcze raz
DLA WSZYSTKICH BABĆ I DZIADKÓW :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz