18 stycznia 2018

Na razie, "byleco"

Tak mi dobrze zrobiło niedzielne "Owsiakowe" doładowanie serc, że nie chce mi się tego samopoczucia  psuć 😓  

A w głowie pustka i wiatr wyje😃

Nawet p. Kempa mnie nie "rozbawiła".
Pojechała  do Jordanii, jako fachowiec od spraw uchodźców. Miała za zadanie sprawdzić jak  im się żyje w obozach i załatwić sobie kolorowe fotki. 
Zarezerwowała więc rządowego Embraera, bo mniejszej CASY, choć o połowę tańsza, nie zaryzykowała. Na pokładzie nie byle kto, p. Semka :) Także spanko w luksusowym hotelu Marriott, wraz z ekipą towarzyszącą. Starannie dobraną, ma się rozumieć. Miedzy innymi byli to dziennikarze reżimowi, cudownie  prawomyślni. Oczywiście pod "fachowym" okiem, p. Semki.  



Pani minister i ekipa, po solidnym, dobrym(mam nadzieję) posiłku  w hotelu, zwiedziła co miała zwiedzić, i przybiła żółwiki z dziećmi. Fotki pamiątkowe do albumu, też zrobiła. Prezenty z radosnym uśmiechem porozdawała. Zostawiła resztę drobnych, jakieś  135 tys.  na ciuszki dla dzieci. Nie zapomniała o blokach rysunkowych i kredkach z Polski.

Dzieciaki wreszcie muszą się nauczyć  malować NIEBO i SŁOŃCE,  a nie tylko samoloty i zburzone miasta, na czarnym tle. Co to do cholery ma być za imbecylizm? - zastanawiała się. A potem "takie coś" skrzywione na umyśle, rozłazi się po całym świecie.  Ona,  B.Kempa, wrzuci im parę pomysłów  tam  na miejscu,  do tych czarnych "czerepów". Nie musi ich oglądać w Polsce...!

Następny wyjazd będzie do obozów w Grecji.Też pojedzie. Jasne. Musi nazbierać punkty:)

 Trudno, musi się poświęcić. Ambasada w WATYKANIE  jej się marzy...
 Oczywiście, jak z tych wycieczek wróci cała i zdrowa. Bo wiadomo...do kogo i do czego jedzie. Prezes, też wiadomo, zawsze ma rację w stawianiu diagnozy !  :)
*****
Wiec sami szanowni czytelnicy widzicie, o czym tu pisać? Wszystko na razie "bele co" ...😉

Teraz  żadna muzyka mi nie pasuje. Znalazłam ten filmik. Warto obejrzeć...(około 8 min)ja bym dopasowała tylko inną muzykę...
 Lubię, jak dobro zwycięża. Powraca skąd wyszło ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz