11 stycznia 2018

Z deszczu pod rynnę !?

 Sami widzicie rodacy, dać parasolkę kobiecie, (mam ochotę powiedzieć babie!) to wystawi tyłek pod rynnę ! Gdzie się szlajały te posłanki choćby z opozycji, podczas głosowania nad  losem  kobiet, w sprawie aborcji? No gdzie ! Wyborcy dali wam głosy!

Nagle też sumienie do tyłka wlazło? To ok. Niech tam siedzi. Niech rodzą kalekie dzieci taśmowo, skoro mają tak wypatrzone przez kk. chore  poglądy. Wcale mi  nie będzie żal kobiet. 39 osób nieobecnych podczas głosowania. Zabrakło 8 głosów by Projekt Obywatelski, ponownie skierować do komisji. Tłumaczenia są żałosne.

Skandal, kompromitacja ! Lekceważenie obywateli, którzy zbierali podpisy.. . Brak mi słów !
Opozycja wraz z liderami(pożal się ścianie!) nie ma szans wygrania, żadnych wyborów! Przez najbliższe lata! Skołtuniona jak i PiS!  Pokolenie następne, wyedukowane na reformie pani Zalewskiej, nie wyrówna żadnych braków i nie wyłoni przyszłego lidera.
 Powiększy ciemnotę do rozmiarów katastrofalnych...Do tego doprowadzicie "Totalna Opozycjo!"(głupoto)
                  ***********************************
Wczoraj nie słuchałam debaty, więc słuchałam muzyki.  Z powodu, dobrego nastroju, który chciałam  utrwalić, słuchałam sobie tego pana niżej. Miałam niebo na ziemi, w każdym zakamarku, jak zawsze😉
 Słuchawki i jedziemy....ja słuchałam wczoraj kilkanaście,utworów... szczerze polecam...
 ... to nie jest takie proste, jakby się zdawało...
wyspa też by mi pasowała... bez tłoku. Konie, psy, koty i jednak parę bliskich osób:) Lubię pomarzyć... marzenia wbrew pozorom, pozwalają przetrwać w tym realnym, sztucznym, zakłamanym  świecie. Zachęcam więc do marzeń...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz