20 stycznia 2015

Tomasz ach Tomasz- gdzie ty TO masz?

                   
                                                    

Papież Franciszek powiedział dziennikarzom, że nie zgadza się z opiniami niektórych, że "dobrzy katolicy" muszą być jak "króliki" i mieć dużo dzieci. Najważniejsza w rodzicielstwie jest odpowiedzialność - podkreślił. Z opinią tą nie zgodził się Tomasz Terlikowski. "Jestem dumny, że jestem jak królik. I jest mi przykro, że papież mówi coś takiego do ludzi, którzy idą pod prąd światu" - napisał na Twitterze
 (a papież to mi może?...) Tak to jest,gdy nie jest się
 w stanie,"ogarnąć" sytuacji i słów Papieża.
 

- dokładnie, będę cię obserwował,jeden z drugim ! "je suis un lapin"

*Tekst piosenki

Tak stoję tu przed wami
I o ścianę walę czołem,
Bo nie wiem sam
I nie wie nikt
Skąd się w ogóle wziąłem.(:)
W Warszawie, w Warszawie
Gdzie tylko się pojawię,
Od razu,
Z rozkazu
Wołają wszyscy tak:
Refren:
Tomasz, ach, Tomasz,
Ach, powiedz, skąd ty to masz?
I skąd u ciebie taki wdzięk?
Apollo by z zazdrości pękł!
Tomasz, ach, Tomasz,
Kochanek pewnie sto masz,
Od kogo masz ten słodki glos,
Te oczy oraz nos?                    

Tomasz, ach, Tomasz,
Ty wszystko comme il faut masz,
Choć mężczyzn mamy tutaj huk,
Ty jeden jesteś biały kruk!      :)
Tomasz, ach, Tomasz,
Ach powiedz, skąd ty to masz?
Tomasz, to co masz,
Ma tylko młody bóg!
2.
W miłości jestem, że tak powiem,
Jak turecki basza.
Mężatki, panny, słaba płeć,
To wszystko dobra nasza.
Kobiety, kobiety
To słabość ma, niestety,
Blondynki,
Szatynki,
Kochają wszystkie mnie.           :)))
Refren: Tomasz, ach, Tomasz...
3.
W Londynie, w Konstancinie,
W Ciechocinie i Berlinie,
W Messynie, Karolinie,
Kartaginie
Tomasz słynie.
I w Rzymie i w Limie
To jedno tylko imię
Murzyni i inni
Śpiewają wszędzie to:
Refren: Tomasz, ach, Tomasz...
4.
Nie jestem egoistą,
Więc zeszłego roku w lecie,
Uległem i i oddałem się
W małżeńskim tet-a-tecie.
Gdy żona ujrzała
Poemat mego ciała,
Jak stała,
Zemdlała,
Ze śmiechu krztusząc się.
Refren:
Tomasz, ach, Tomasz,
Ach, powiedz, gdzie ty to masz?            
Gdzie podział się twój cały wdzięk?
Apollo by ze śmiechu pękł.
Tomasz, ach Tomasz,
Jak nazwać mam to co masz.
Powiedz mi, w kogoś wrodził się,
Bo w ojca chyba nie.
Tomasz, ach, Tomasz,
Ty wszystko comme il faut masz.
Choć mężczyzn znałam cały huk,
Myślałam, żeś ty biały kruk!
Tomasz, ach Tomasz,
Ach, powiedz, gdzie ty to masz?
Tomasz, to co masz,
Powinien mieć twój wróg.!
____________________
 ( e tam, radzę sobie jak widać, mam sposoby!):)))))))
 *
:) no i proszę, a to się narobiło
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz