10 stycznia 2015

Człowiek, człowiekowi !

Nie jestem miłośniczką tego typu satyrycznych pism. W takim stylu .(niektóre zbyt "dosadne" jak dla mnie):))chociaż, dzisiaj jak obejrzałam niektóre... to uśmiech był pod nosem. Skoro gazeta egzystuje ciągle, więc ma odbiorców. Ja nie kupuję. Jednak znam wiele gazet, w których nie ma rysunków, a  same artykuły czynią zdecydowanie więcej szkody, niż  rysunki w tym francuskim tygodniku. To pełne nienawiści artykuły. Głoszące 'JEDYNĄ" prawdę i tę prawdę narzucającą w natrętny, by nie powiedzieć chamski sposób. To głoszenie między innymi, że prawo "boskie"jest nadrzędne nad stanowionym ! (terroryści to stosują!) Kupując ten satyryczny tygodnik, ktoś zerknie, może się uśmiechnie, może wkurzy. Za chwilę zapomni lub za kilka chwil. Dziennikarze z dawką humoru obnażali rzeczywistość. Żyją u siebie, w wolnym kraju!
Jednak zdrowy na umyśle człowiek, nie zaakceptuje ŻADNEGO TERRORU! Zabijania ludzi ! bo  sposób patrzenia na świat różni się od jego. Niestety, tak jak pisałam w przedświątecznym poście. Każda religia jest ZŁA, gdy  za nią idzie wiara w jakiegoś wymyślonego i wybranego "BOGA". Ich, BOGA!- który karze zabijać ludzi w imię jego. Szczególnie gdy nie podzielają ich poglądów. Uważają bowiem, że mają jakieś misje do spełnienia na ziemi. Ba, są upoważnieni, przez 'ICHNIEGO"i zobowiązani do nawracania! Od zarania dziejów, są na świecie "przywódcy" i "niewolnicy" Jest - Prawo  i Człowiek. Kto się pogubił?- CZŁOWIEK !
 Zgubił,  Rozum, Serce, wymyślił więc BOGA. (stworzył go na swój obraz i podobieństwo?) Ma ON jemu służyć. Do zniewolenia ludzi i panowania nad światem. Mam wielu znajomych katolików, przyjaciół. Tutaj we Francji, różnych religii, również muzułmanów. My  szanujemy się nawzajem. Respektujemy prawo państwa, w którym żyjemy. Bo to jest sedno cywilizacji obecnego wieku.  Pijemy kawę i rozmawiamy na różne tematy. Również religijne. Nikt mnie nie usiłuje nawracać ani ja nikogo. Dla każdego znajdzie się miejsce na świecie. Więc kurza nać, o co chodzi !!!???
*
Jeszcze jedno. Niektórzy się cieszą. Mówią dobrze im tak ! bo obrażali również "Chrystusa Pana". Ich Boga.TEGO Najprawdziwszego na kuli ziemskiej.! Zapomnieli jak ogniem i mieczem przed wiekami nawracali!!?  W RWANDZIE, całkiem niedawno....Świat idzie ku zagładzie.To jedyna prawda! Człowiek człowiekowi zgotował taki los. NIE ŻADEN BÓG!

Więc takim "niedostosowanym"- nie należy się wikt i opierunek! Ich się eliminuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz