1 kwietnia 2024

''Męczennik''Ziobro, zapowiada zemstę...


 Na początek dnia, dzisiaj, słuchałam takich klimatów. Może raczej powróciłam do nich? Kiedyś mi bardzo pomogły..Często budziłam się o 3, 4, rano. Ostatnio, jakby mniej. Dobry duszek dobija się do mnie? Wabił  się Charli? Hm,m...czemu nie. Dobre duszki pod różnymi postaciami mogą wystąpić. Lubię być nad morzem, w górach też, by obserwować wschody i zachody. Najchętniej sama w tym momencie. Każdy człowiek ma coś do naprawienia w swoim życiu. Tylko idiota, upiera się przy swojej  doskonałości😉Muszę znowu odbudować swoje linie duchowe.Strata kogoś bliskiego, prowokuje...
😓

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼💓💓💓💓

No i... ''PROZA Życia'' 😋


 Bardzo polecam . Tylko 30 minut. Nie warto opuścić ani jednego słowa. Pan Robert Cheda.(major wywiadu)

 Mówi tak ciekawie  i konkretnie, że jest nad czym podumać.Jednak nie trzeba gubić obecnej rzeczywistości...Oby skończyło się na ''ciekawych czasach'' Na te smutne, warto się przygotować.Oczywiście gdyby Mafia ze wsparciem obcych agentów, okazała się silniejsza. Warto słuchać mądrych profesjonalistów z każdego kierunku.Obserwować i próbować wyciągać wnioski. Pomyślności dla zaglądających.💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz