9 kwietnia 2024

Kopniaka Koalicjanici poczuli !?-To do roboty kurza wasza nać!!!

 ....Widać nie wszystkim słoneczko zrobiło dobrze na zwoje mózgowe😬

 A przypominałam, prosiłam, sugerowałam...INFORMACJA, sprawozdanie !!!

Zaangażować kilku bystrych młodziaków, jako rzeczników rządu. Właśnie do przekazywania informacji. Nad czym rząd pracuję,  co się dzieje, itd. Choćby w formie  obowiązkowych dyżurów. Bez tworzenia na ten czas etatów. I CO! ? - Nico! 

To teraz gibajcie się koalicjanci...żwawo! Czujcie oddech na plecach poprzednich złodziei,  nygusów, prostaków, zdrajców i agentów na pasku Putina! Chcecie by znowu dorwali się do koryta? Dorwą. ''Ciemny lud'' znowu kupi bełkot zbawiciela K.!?

 Wczoraj widziałam Kurskiego, stał w sztabie wyborczym za plecami Kaczyńskiego. W okulary się przystroił.Dla niepoznaki. Jest przygotowywany na ''FRONT'' Wybudują mu telewizję prywatną i powie: Jedziemy, ciemniaki...do ''lepszej przyszłości''! Jego ulubione powiedzonko ''Ciemny lud wszystko kupi''- znowu się potwierdziło.

 Jad mu z pyska cieknie już po brzuchu.Do czego zdolny jest, pokazał przez ostatnie lata.  Podkarpacki ciemnogród zapomniał?😂

 Dorwać Tuska i jego rząd ! Wszystkie metody dozwolone...

 Dostanie takie pozwolenie od psychola Kaczyńskiego. CEL ? Jedyny. Przywrócić PIS do władzy! 

 KO,powinna zawrzeć gęby i nie kłócić się do cholery!

CEL-Polska! Nie wasze kariery! Na wszytko przyjdzie czas.

Cały pis do zaorania. Zostawili Polskę  bezbronną. Bez broni, bez schronów, z pustą kasą i agentami ruskimi na plecach. ! Ot, i cały dobytek...Jakie perspektywy ?😃Teraz tylko zagubiona rakieta, albo mocniejsza ''zabawka'' i  ''ciemnego luda''... NIET! ''Żadnego. Zero.  Voilà !

Tak, jestem zniesmaczona na maksa. Ale wk. ...a to wczoraj byłam. DZISIAJ, spokojna i pogodzona.  Będzie zryw, może się uda. Nie będzie, to ciemność widzę, ciemność...bez ''Luda''

*************************** 

Kilku ministrów wywaliłabym z rządu, w drugim ruchu'' Wiedzieli co ich czeka.Błyszczeć i pachnieć po pracy, sorry. ŻAL, ale trzeba się spiąć. Dla Polski i Polaków.

 Chcieliście ICH reprezentować.Pan Tusk sam wszystkiego nie zrobi.Panie Tusk, delikatnie, kulturalnie już było, co Pan na to ?Współczuję😏 Panie Bodnar, jeszcze trochę ''docisnąć''  i ''wycisnąć''Powodzenia.💓

 

Ps.Miałam SEN... ktoś z rządu zabłądzi do mnie i czyta😂😁😇😜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz