6 kwietnia 2024

Relaks na ''dłuższą godzinkę'';))

 


 Jestem spóźniona wiem, pospałam do 10 ej ! Zbrodnia😋 Przy takiej wspaniałej pogodzie? Zaraz musimy pójść do ogrodu i zapanować nad chwastami, ile się da . Także jutro. Potem znowu nowy tydzień młodzi praca, delegacja.. a ''babcia z garbem'', sama nie poradzi ogarniać😁

******************************

Wczoraj na szczęście przygotowałam ten link. Nie słuchałam w całości do końca. Fragmentami. Było już późno. Teraz zabiorę do ogrodu i dosłucham. Wszystkie utwory moje ulubione.Znane. To sprawdziłam. Polecam serdeczne.😊 Teraz muszę już iść. Pod wieczór dodam jeszcze  drugą część.Miłego weekendu. Dużo słoneczka. Mózg ''ocieplony''lepiej pracuje😁Przynajmniej mój, ciągle niedogrzany😁💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓🌼🌹

Oczywiście życzę udanych wyborów rodakom... wyciszenia po odsłuchaniu kilku utworów przed wyjściem😉może zadzieją się  cuda?  POMYŚLNOŚCI!

SŁUCHAWKI...
 
Dla tych, którzy potrzebują bardziej konkretny bodziec...pamiętają o Gdańsku?- na przykład...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz