7 kwietnia 2024

Trochę słońca i zwoje mózgowe w ruchu? :))

 ...KONTYNUUJĄC wczorajszą myśl:)

 

 Pieląc  chwasty, przychodziły mi do głowy różne myśli. Jedna mnie szczególnie męczyła😉

Patrząc na ''szczyty władz'' ludzi zapisujących się w pamięci, na przykład. Jaki sens mają dyplomy z uczelni np. magistrów, doktorów medycznych, prawa, i wszelkich innych.Obciążają tylko szuflady. Myślę, a nawet jestem pewna, niewielu z nich, zasłużyłoby na ''dyplom z bycia człowiekiem" Po prostu, gdy ma  zagwozdkę jak się zachować, wiedziałby, że ma się zachować jak CZŁOWIEK.

 Hmm, to znaczy jak, przepraszam ? Zwyczajnie, czyli po ludzku.Ha,ha, temat''głęboki''

 Być czy Mieć

Zawsze wiedziałam, że BYĆ człowiekiem do końca, to najważniejszy egzamin.

Tu nie da się iść na skróty.

 MIEĆ -  głębia interpretacji. Łatwo sięgnąć dna...

Na przykład jedni uważają: Jestem człowiekiem, więc mam potrzeby. Chcę bezstresowo żyć. Być ''człowiekiem majętnym'' Nie pracować zbyt ciężko, rządzić, nie być podległym.

Posiadać  władzę  absolutną. Dla niektórych władza, pieniądze, to jedyny bóg, w którego wierzą... Daje im niezależność, owszem.  Również od jakiegokolwiek Boga. Czyżby dlatego tak wygląda ''miłość bliźniego do bliźniego'' ?😁Fakt. Słychać, widać i czuć. Każdego dnia. Zawsze się gubiłam w tych tematach😋Wtajemniczeni ponoć mają kontakty z nimi(bogami)  Nawet je wykorzystują😏

 Daleko odleciałam, ?... 😁Spoko, też mam swoich ''bogów'', jak zwał tak zwał. Siedzę na fotelu, słucham muzyki i kontempluje z nimi w duszy. Ja zadowolona i ''one'' Serio.👍Polecam.Nieraz razem popłaczemy sobie, a często śmiejemy się...  do łez.

Ps. Czy JA, zdałam egzamin, obroniłam  dyplom z Człowieczeństwa?

Miałam ''kilka'' wpadek😋  ''Mylić się jest rzeczą ludzką''...wszak.

 Mówią, kilku ''bogów'' jest nieomylnych. Takich unikam  jak ognia! Zaglądającym też sugeruję.😋Nie chcę bliżej ich poznać... Dlatego dla bezpieczeństwa w żadnego  nie wierzę. 

 Dobro, miłość, zawsze same się przedstawią...Dobry człowiek,  nie przegapi... Ot, taką mam ''filozofię... na życie''...u schyłku życia😉😀

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹  

 ps,a może wyrywanie chwastów mi zaszkodziło na słoneczku... Jak myślicie? (teraz 28 stopni) siedzę kamieniem w domu.😂Piszę, w ramach odpoczynku, dodam jutro...

**********************7.04,2024

Tak, to dzisiaj ten bardzo ważny dzień 😏Mam nadzieję tylko, że rodacy znowu staną na wysokości zadania. Nie dali się zmanipulować obecnej opozycji. Takim Kowalskim , Czarnkom, Ziobrom, kantakom, Kaczyńskim i różnym ''Ozdobom'',tacy ludzie powinni odejść całkowicie ze sceny politycznej.Inaczej długo jeszcze będzie ciągnęła się po nich naprawa Państwa. Powodzenia i dobrych wyborów;)

Taką pieśń, balladę znalazłam...na dzisiejszy dzień(wyjątkowo)😉Spokojnej Niedzieli i długich spacerów.💓
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz