16 kwietnia 2024

DZIADUNIO ...))

 Kto ma cierpliwość słuchać.😉  Linków na YT, jest bez liku... Nie wiadomo, które bardziej mocniejsze.  Masakra!!! Wiadomo więc czemu tak  się spieszą, by ''obalić''nowy rząd. Ha, ha, ha Złodziejska Szajka ! 

Już nawet słowem nie chce komentować... Ciągle widzę około 30 % zadowolonych w tłumie ''ciemnego luda'' Jak to możliwe!?
 

Obrabować zniszczyć jak najwięcej, by dla następców pozostawić zgliszcza i miliardy długów...Taki dostali rozkaz pisowskie miernoty😉 Lud znowu kupuje g. w worku?  Kot ma się dobrze. Nawet zaczyna rozrabiać ha, ha, ha.Wierzy, że jeszcze porządzi swym panem, ha ha ha .

 

   DZIADUNIO...

  Na Żoliborzu w małym domeczku

 Pomiędzy ludźmi - tak po sąsiedzku

  Sam, bez teściowej, bez dzieci, żony

 mieszkał staruszek życiem zmęczony

 

 Dyskretnie się jakoś po świecie plątał 

 Ni prawa jazdy, ni w banku konta ...

 Na starość został sam z Bratanicą

Co wielokrotną była dziewicą ...

 

 Hodował w domu kocurków parkę

  sierścią pokrytą miał marynarkę

 W zębach, skarpetach, pamięci dziury

  Co dopełniało obraz ponury 

 

 Miał ów staruszek do Władzy parcie

  I o tę władzę walczył zażarcie 

 Rozdawał stołki i strachem dzielił

 Tłumacząc reszcie Obywateli:

 

  Choć jest kiepsko i gorzej będzie

  JA wasze dobro wciąż mam na względzie 

  Wtem,  szarym styczniowym świtem 

 W świat poszły wieści niesamowite

 

  Otóż nie tylko dom ma i czarne koty 

 Lecz jeszcze setki miliardów złotych!

 Tak pomalutku (do grosza grosik) 

Smętny Dziadunio Polsce zakosił .. 

 

Więc dziś mądrzejsi tym doświadczeniem

 Na przyszłość czujni bądźmy szalenie

 Głosy złączmy w WIELKIE OGNISKO

 DZIADKA czas wysłać...  na wysyPiS ko !!!



😁rymowanka nie jest mojego autorstwa. Zdarza się mi pisać rymowanki, jak mam odpowiedni nastrój.Dzisiaj np. nie mam.😋 Zawsze podpisuje A. Znalazłam w komentarzu u kogoś. Kanał jednego z wielu blogerów dziennikarzy, które czytam.Nie pamiętam. Kilka dni temu. Zwrócił moją uwagę i skopiowałam by podać dalej. Dzisiaj odnalazłam w notatniku i podaję... dalej😉
ps.zapisałam  zwrotkami, by lepiej się czytało...


Do jutra😉💓tyle się dzieje, trzeba ogarniać, Zima idzie😋rozgrzewka wskazana...brrrr.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz