14 kwietnia 2024

Ciepłe wspomnienia, nimi pozostaną...

   DRUGI dzień weekendu,  kogo rozczarowałam spóźnieniem to przepraszam😏. Wczoraj temperatura rozbroiła mnie ze wszystkiego.  30 stopni tak nagle to zabójstwo dla mnie.😅 Pojechałam z młodszą (7)wnuczką do parku z atrakcjami. Niby około 30 km. Wcześniej,  15 min od parku, wstąpiłyśmy do sklepu z ciuszkami potem z butkami, i jeszcze za chwilę z'' bzdurkami'' Wyjście na światło słoneczne i próba wejścia do nagrzanego samochodu to było wezwanie.😂. Szybka decyzja, jedziemy o domu,  po drodze kupimy tylko sorbety i lody. Pełna zgoda. 😁 Wieczorem nie mogłam się zmusić do przygotowania notki na dzisiaj. Zrobiłam to jak się wyspałam, czyli dzisiaj. A to musiało potrwać. Nie mogłam się zdecydować co chcę  wybrać. 😋 


Na wspominki mnie wzięło... całość 2 h.


  Dla starszych państwa, może też odświeży wspomnienia? Ech, to były czasy...?😇

 


 Cieszę się, że ciągle mnie wzruszają wspomnienia...

Miłej niedzieli ... dla zaglądających💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz