1 sierpnia 2018

Pamiętam, ale...

Duszno, ciężko w nocy spać, pomimo wiatraków😓  
więc nawet dzisiaj nie układam się do snu. Poczekam aż padnę:)

Dzisiaj 74 rocznica Powstania Warszawskiego. Marionetka w roli prezydenta, odznaczyła przy tej okazji paru żyjących Powstańców. Jak mógł patrzeć w oczy tym schorowanym starszym ludziom, wiedząc, że depcze ich godność, odwagę, swoim brakiem szacunku do Konstytucji i państwa.Podpisując złe ustawy, zniszczył  Państwo ! Poza tym, cóż on może wiedzieć o godności? Nigdy JEJ  nie miał i nie sadzę, żeby coś się w tym względzie  zmieniło. Człowiek bez twarzy, w rękach chorych psychopatów, cofa Polskę w mroczne czeluście, i wystawia na pośmiewisko.  Cofa do tragicznych czasów w historii Polski. Co za ironia losu...
Dzisiaj słuchałam wywiadu powstańca w tvn24. Starszy pan, (90+)nie mógł powstrzymać łez. Mówił, że tak bardzo kochał i kocha Polskę, że zrobiłby dla niej wszystko...Po wojnie, odbudowywał ją razem z tymi, co przeżyli to powstanie.
Jak obecnie wygląda miłość do ojczyzny w wykonaniu rządzących? Jak szybko potrafili podeptać i zniszczyć, tak z trudem wywalczoną wolność. Przywrócili  dawny, wrogi, wyniszczający obywateli system.  W imię miłości do Ojczyzny? Ech, durny, przekupiony naród, znowu zbaraniał. Żal, szkoda słów....
Wszystko nie zmienia faktu, że moje serduszko jest dzisiaj  przy żyjących Powstańcach.
Dużo zdrowia życzę i szacunku, każdego dnia.
Dla mnie oczywiste dlaczego ten akurat utwór wybrałam, spośród wielu, które dzisiaj wysłuchałam...

                Liberta...
 (o Wolności!- ilu już przez Ciebie płakało,
 niesiesz ból i łzy,
 ale bez Ciebie trudno żyć)....(mniej więcej):)
 -czujecie tę Wolność w górach?:) i jego głos dobrze się komponuje z nią...
Dzisiaj też będę słuchała tylko takiej muzyki, no i śpiewała...oczywiście, ale popijam wodą, bo kolejny dzień "piekiełka"temp.34 teraz.
 Spokojnego tygodnia dla zaglądających:)
ps. miałam z tyłu głowy pisać zupełnie coś innego, ale skusiłam się na wysłuchanie kilku linków, no i...nastrój zmienił mi się "totalnie" Co zresztą u mnie jest normą:) przypominam, proszę słuchać utworów na dobrym sprzęcie... dobra jakość, dobry odbiór:) Miłego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz