19 sierpnia 2018

Warto zacząć trenować :))

Ludzie mówią, że nic nie jest niemożliwe, ale przecież nic, to ja robię codziennie.😉

😃



"Czasami lubisz kogoś zbyt mocno, i to się nazywa Miłość"

- długo zachowałam  w pamięci, tę "puchatkową" mądrość 😉😃  teraz mam bardziej zaprzyjaźnione zwierzątka niż Kłapouchy.😉


...aaa,jeszcze pamiętajcie, że "ostatni mogą być pierwszymi"... teraz zapraszam do tańca! -wasz "niedźwiadek"- misiaczek

Warto może trenować? :)

-wersja dla pań też,a jakże ...dobry kontakt  w tańcu, to podstawa 😉 



  

 Śpiewać też można się uczyć, na razie po Polsku😉 wzór bardzo dobry.
 Pamiętam ją z tamtych czasów. Kilkanaście lat później,  tłumaczyłam się, że nie jestem jej młodszą siostrą 😃😃



 -myśl, myśl, może TY, wymyślisz coś mądrzejszego?

Miłego tygodnia :) Puchatek też się dołącza oczywiście:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz