16 sierpnia 2018

Następna wokalistka, zapisana w pamięci...


Pewnie w tym okresie, jako nastolatka, zainteresowałam się nią...nie umiem sprecyzować
W tym, tylko potwierdziłam, że lubię jej słuchać, choć już od dawna moją namiętnością była Opera i w ogóle muzyka klasyczna.





Była wszechstronnie uzdolniona, nie zamykała się tylko na soul. Śpiewała w wielu stylach, począwszy od Gospel  przez taneczny Pop, R&B, po Jazz.
18 nagród Grammy, a jej płyty są jednymi z najlepiej sprzedających się na świecie.
(fragment)
....."Miałam sen
         Miałam sen o minionych czasach,
           Gdy nadzieje były niezachwiane, a życie warte życia.
               Śniło mi się, że miłość nigdy nie zgaśnie"


    
W 2010 roku zdiagnozowano u niej raka. Piosenkarka zrezygnowała z występów publicznych w lutym 2017 roku.Zmarła dzisiaj. Długo walczyła. Bardzo smutnego czasu doświadczamy, ostatnio. Tylu wspaniałych ludzi w ostatnim czasie odchodzi...Taki mieli przydział żywota?
Więcej nie będę pisała. Kogo interesuje, to sobie 'DOCZYTA":)

 ___________________________
Takie chamskie wstawki pod jej utworami, DZISIAJ właśnie, tak mi podpowiedziały. 
Nie namawiam do lubienia tej czy innej muzyki. INNĄ, niż disko-polo, trzeba po prostu umieć odbierać. Nie  tylko uchem ... Nie jest wadą, gdy nie odbiera.Pełna zgoda z mojej strony., każdy wybiera co lubi i co mu w duszy gra. Więc po co ta "wiocha" w sieci !?
 "Znafcom",  w typie na przykład, Dominików Tarczyńskich, celujących w obnażaniu intelektu i stopy w basenie, tudzież innych organów w oku kamery, polecam milczenie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz