17 marca 2016

SŁOŃ NA ULICACH !


http://r-scale-6c.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p1/i/7a6a74cbe87bc60030a4bd041dd47b78/814b7a2a-bd07-4ee8-9be7-382d89d4b9bf.jpg?type=1&srcmode=0&srcx=1/1&srcy=1/1&srcw=99/100&srch=99/100&dstw=640&dsth=360&quality=80 fot.p. Kalita-Na temat.pl
"Słoń spaceruje ze swoim opiekunem po ulicach, zagląda w okna sklepów, przystaje na przystankach autobusowych. Zwiedził już Częstochowę, wczoraj spacerował po Piekarach Śląskich. Słoń, a właściwie słonica ma na imię Trembo i niestety nie należy do „Partii Wolnych Słoni”. Ciężko pracuje, w ciągu dnia jest żywą reklamą cyrku, a wieczorami gwiazdą sceny i estrady.
Co ciekawe, policji słoń nie przeszkadza. Gdy stał sobie na przejściu dla pieszych, policjanci właśnie przejeżdżali w radiowozie. I nic."


Chociaż zna tę słonicę dopiero od trzech tygodni, twierdzi, że jest "spokojna i grzeczna".

 WSZYSTKO DLA KASY!?- DUREŃ!

 Tembo przyjechała do Areny na kontrakt z Niemiec. Ma 30 lat. Złotorowicz, TRESER: 

 "Jak Tembo idzie przez parking, to ani lustereczka nie muśnie. Rodzice pchają pod nią dzieci, które biegają pod jej nogami. - A pytał pan o zgodę policji na taki spacer? - pytamy. - Jakbym pytał, to by się nie zgodzili - ucina cyrkowiec. - Nigdzie nie jest napisane, że nie wolno spacerować ze słoniem. Wielbłądy chodzą w orszakach, a to głupsze zwierzęta. Słoń jest mądry, słucha głosu tresera". (http://www.tvn24.pl)
______
 Dzisiaj, na protesty ruchów obrony zwierząt, ponoć policjanci"dopatrzyli się" naruszenia przepisów i zgłosili do prokuratury.
 Prezydent, Robert Biedroń,(kocham go:) jako pierwszy nie zgodził się na wydzierżawienie miejskiego terenu cyrkowi Arena, w którego pokazach udział miały brać słonie czy lwy. Niedawno, do "antycyrkowego" ruchu, dołączyli prezydenci Śremu i Wrocławia, Bydgoszczy, Poznania.

"Z poznańskiego zoo, dr Ewa Zgrabczyńska. "W związku z zapowiedzią Pana Prezydenta Jacka Jaśkowiaka o wprowadzeniu zakazu widowisk cyrkowych z udziałem zwierząt w Poznaniu, pragniemy wyrazić głębokie poparcie dla idei przeciwstawienia się cierpieniu zwierząt. Cywilizowany i kulturalny Poznań dołączy do grupy miast o najwyższych standardach etycznych."                    
 A ta zwichrowana nie nażarta klempa,  ....-....-.....- ....-(epitety:)wystosowała "listy"do samorządów, że działają bezprawnie i wbrew Konstytucji !!! podsumowała, że: CYRK bez zwierząt to nie cyrk !
Bingo ! szacowna Klempo!.... George Orwell- w swej satyrycznej powieści "Folwark zwierzęcy", dawno to odkrył przed tobą!!!Więc jakim zwierzęciem była byś, jesteś, w jego powieści ??


Tak przestrzegasz kobietonie pilnie Konstytucji !? Więc przestrzegaj wreszcie !!! Ty i twoje "STADO "!!!

- uf, sorki,  troszkę poleciałam, pisałam w emocjach :))) Mam prawo, czy nie ?:)
Ja jestem wielką przeciwniczką cyrków. ! Ostatni raz byłam jako 10 letnie dziecko.Nigdy więcej nie poszłam i swoich dzieci nie prowadziłam do tego typu "rozrywek".
Wszystko na ten temat!


 Wiem, to nagranie do takiego tekstu....:(( ale Ja chciałabym wreszcie zwycięstwa rozumu, nad głupotą!  ale też sama wyciszam się wspaniale...przy nim "nie daję się zwariować"
Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz