20 marca 2016

Poza kamerami...:))

WITAM, szanownych gości. Cieszę się, że mogliśmy sprostać waszym prośbom.

 Ja jestem Duda, panowie ...Senatorowie
Andrzej Duda !
ok - wiem, czuję, co wam chodzi po głowie
choć pustej głowie, nie zawsze "dość dwie słowie" hę, hę

Konstytucję zawsze mam w głębokim poważaniu.
Jednak przewodnią siłą zawsze dla mnie będzie tylko to,
co usłyszę w mym kościele, na niedzielnym kazaniu.

Boże przesłanie, przekazane przez pasterza wskazówki, 
odwieczne, chrześcijańskie, najprawdziwsze wartości !
Tego mój lud potrzebuje. A to KODaków, lewaków złości.
Przysięgam ! - dopóki będę panem, znaczy -prezydentem
wszelkie odchyły od moich i Kk będą wyśmiane, wyklęte!
Z moim prowadzącym mnie naczelnym i z pomocą bożą
jak wrzody na d. śmiałym ruchem skalpela - przecięte!

Waszego Obamę też nauczymy szacunku do nas, moresu 
Niemcy, Francja, Rosja, wkrótce będą jadły nam z ręki !
To tyle co miałem konkretnie, na szybko przekazać panom.
  Za waszą uwagę po  chrześcijańsku,  szczęść Boże - Dzięki !


 Oderwania się na chwilę ... i na luziku niedzielnego, miłego spaceru życzę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz