30 marca 2016

Dobierają się :))

Papież Franciszek –   
- No właśnie, nie trzeba wierzyć w Boga, by być dobrym człowiekiem.
Człowiek może być uduchowiony, ale nie religijny. 
Wielu wspaniałych ludzi w historii ludzkości, nie wierzyło w Boga. Wielu jednak czyniło ZŁO, w imię jego...
--------------------
Dlatego, wielu polskim księżom, biskupom i kardynałom, papież Franciszek nie pasuje!?
Dlaczego?-bo na ciemnocie, niczym na gitarze lub fortepianie, można wygrać melodię bez nut, fałszując  Ona porwie nawet do tańca. Nie ważne czy  rytm, pasuje. Niewielu ma "muzyczny słuch". Rozum z łatwością się nagnie. Szczególnie, gdy go brakuje lub jest jego niewiele.
_____
 Skarbiec pusty?- Biskupi do pochwy się dobierają:)
Chociaż se pogadają, ja już nie mogą...hipokryci!
 Attention !
***
No i znowu "cipcie" na celowniku
rozum i ręka w nocniku !
ochrona życia od wytrysku,
 do naturalnej śmierci
tak mówi kościół i wszyscy święci :)
Dosyć zabijania
plemniki pod ochroną !
nie uwalniasz, gdy nie spółkujesz z ŻONĄ:)
po ślubie... i w celach prokreacji
katolicki mężczyzna, to nie "wypierdek"
z innych ciemnych nacji !
 To prawdziwy katolik, bez celu... nie "p...li ":)😳
"Nie trza" babie doznań, diabelskich rozkoszy
gary, rodzić  i co 9 miesięcy o plemnik, 
na kolanach PANA prosić!
Takie średniowiecze "fioletowe bereciki" szykują
 nawołują do zmian w ustawach, penetrują umysły
TAKIE  to, rewelacyjne mądrości, 
z gęby " kościelnych Michalików" wyszły
Może, dzisiaj jeszcze młodzi, kiedyś się naradzą 
 wkrótce na właściwy tron, (PAL ?, ałłła!)tych "świętych" posadzą?
________________________________

Szukałam inspiracji, nie miałam weny, a piszę zawsze na żywo, od ręki.Taki temat mi wpadł w "Oko":)brrrr, skojarzenie też mnie zdopingowało:))
- boszszsz, moja wrażliwa dusza na zatracenie idzie !?
Ja tam mm swojego "Boga" jest nią Muzyka! (nie tylko)co? -wielu Bogów? ajjajjaj :))a kysz!!! STOS, STOS,  SZYKOWAĆ! Wandeczkę w ogniu schować!


Tyle na dzisiaj :)
na jutro:)


- jeszcze to nagranie dorzucam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz