10 marca 2016

Po moim trupie!

- NIE! nie wydrukuję orzeczenia TK !!!
- hi, hi, i co mi zrobicie:))))

- i żeby było jasne, nikt mnie nie zmusi ! - i proszę bez głupich pytań !
- sprzedajne dziennikarzyny, żal mi was nawet, jeśli myślicie, że mój rząd ugnie się pod waszym naciskiem...
 
- dla niego zrobię wszystko i wiem, że dzięki niemu, jestem pod bożą opieką. Ja i oczywiście  mój rząd!
- tak, panie prezesie? -spokojnie, już wydrukowałam wytyczne.Tak tak, każdy z posłów i ministrów dostał po egzemplarzu.

-idę Beata bo wk....mnie ci idioci...czekam u siebie, przynieś jakiś deser...może jakieś ciasteczka i kawę...oj, Jareczku, mój brzuszek wkrótce będzie jak twój, hi, hi,


- wiem, że trudno to zaakceptować ale jesteście bez szans szanowna Opozycjo. A wasze ewentualne prośby... to wiecie,  że mi "latają"?czy mam powtórzyć publicznie?

 ps, krótko powisi notka , bo nie mogę na nią patrzeć. brrrrr...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz