10 marca 2016

Za naiwność "trza" płacić


- no cóż proszę państwa, ja nie będę płacił  za waszą naiwność. Za nic nie zapłacę. Jestem zabezpieczony.

Nikt mi w moich planach nie przeszkodzi ! Ostatnie 8 lat, znosiłem najgorzej.Wcześniej, też różne upokorzenia.  Nie zapomnę, nie daruję !
Więzienia, muszą się wypełnić po sufit. Winni katastrofy smoleńskiej muszą ponieść karę ! Tusk się nie wywinie... przyrzekam ! Dożywocie !

Sprawiedliwość , tylko jedno ma imię - Jarosław ! Kto podniesie na niego pięść,będzie unicestwiony !. Radzę to zapamiętać.
Muszę zapamiętać tego debila. - nooo, koleś - już po tobie !


- Przyznacie, że poprowadziłem ciemny lud tak jak chciałem ? Przecież nawet wroga, podziwia się za jego skuteczną strategię...Ja miałem doskonałą !
- Wiem, nazywacie mnie psychopatą. Porównujecie do Hitlera. Przyznam, że imponuje mi jego inteligencja. Moja jednak większa, zapewniam. On zapisał się w historii na wieki. Ja też chcę ! Zobaczycie, zapiszę się najlepiej! Ja i mój brat. Już wydałem teraz dyspozycje. Może się i poleje krew. Co mi tam. Zwisa mi to. Ja zdążę osiągnąć swój cel. Tylko On trzyma mnie jeszcze przy życiu. Polska? hę hę zajrzyjcie w historię. Piłsudski powiedział : Naród dobry, tylko ludzie k...y. Czyli ci najgorszego sortu. No, sami widzicie, cokolwiek się stanie, to do kogo Naród powinien mieć pretensję?  Niech ma do siebie!
****
ps.sorki, nawet nie zauważyłam, że wysłałam wczoraj notkę "roboczą":((( bez tytułu i nie sprawdzoną. Rano miałam to zrobić:))))i poprawić ewentualnie co trzeba.Jednym słowem coś mi się udziela, tylko nie mogę tego  stanu zbyt jasno określić...:)))TRUDNO, wpadki  zdarzają się, nie tylko wielkim :))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz