30 stycznia 2013

Zabawa słowem i muzyką

Na wyobraźnię
Pewien pomysłowy pan z Krakowa
   wrzeszczał, dajcie mi kałasznikowa !
zrobię z urzędasami porządek
o przyszłość zadbam dzieciątek
wytrzeźwiał, nie dotrzymał słowa


 Zawiedziona

Cieszyła się na  zamążpójście
by temperamentowi dać ujście
on gary dla niej przygotował 
 razów za zupę nie żałował     
             chciał z miłości pokazać wyjście          
        
 
No,:) teraz to proszę tupać i śpiewać razem !
 :)))))
Szantażystka
 Pewna pani  bogatą być chciała
nie pamiętała już, komu dawała 
gdy zaciążyła wreszcie
głośno było w mieście
zły jednak adres wybrała
 :)) 
powiedział jej CIAO?
:))))
Miłego słuchania. I relaksu :)

12 komentarzy:

  1. Jest zabawa na całego...słowiańska nuta Gorana.."teksty z wyobraźnią".., te z komentarzy też mnie bawią. Z rana trochę "leniwy mózg" mam, ale cały dzień przede mną. Na pewno całodzienny zanik radości mi nie grozi, gdyby jednak jakiś zakwas..., poczytam od nowa i poprawa humoru gotowa . Ja to jakaś małą rymowankę ... ale limeryk, to nie..
    Fajne są klimaty z limerykami, szkoda ze takie krótkie te wierszyki, dzięki za podtrzymanie miłego ciepełka i nastroju. Buziaczkiii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, do potupania i poczytania, nie za długo ;)MIŁEGO DNIA.:))TULAKI.

      Usuń
  2. Na moich imprezkach rodzinnych muzyka Gorana zawsze się sprawdza. Lekko, skocznie - muzycznie i tekstowo. Lubię tak ..Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się sprawdza przy prasowaniu, sprzątaniu i myciu lodówki:))) "coby" lepszy nastrój wytworzyć:))))no i na krzesełku, żeby mięśnie się nie zastały siedząc przy komp. :)))Dzisiaj u mnie wiatr jak jassssna..:)) nie wychodziłam, bo bałam się o głowę;))))mogłaby poszybować wysoko z lekkością puchu hi, hi hi,.

      Usuń
  3. Limeryk za limerykiem
    codziennie płynie
    i wraz z muzyką
    tydzień nam minie.
    Pomyłkowo komentowałem pod poprzednim limerykiem, więc
    powtórzyłem go tutaj.
    Ale buziaka też dubluje Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
  4. limerycznie, dobra sprawa
    tak jak dla mnie, to zabawa
    i z muzyczką i z humorem
    no i tak zaliczam wtorek
    jutro pewnie też limeryk
    bo mi dobrze w głowie robi
    lekko, śmiesznie i na luzie
    i muzyczka też ozdobi :))
    Miłego dnia i całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecz te trąby jerychońskie
    trzeba mieć też zdrowie końskie
    bo rytmika wciąż w galopie
    niczym koń, co wierzga, kopie.

    To dodatek do muzyki Włodek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta rytmika, to pobudza
      jest pigułką na smutasy
      a my przecież damy radę
      w nas pokoleniowe Asy !

      A nie ?? damy radę Włodku!
      tylko wsłuchaj się dobrze
      w te "trąby " :))))buźka, na zachętę:)

      Usuń
  6. Limeryki, limeryki
    mniej słów więcej muzyki
    muzyka łagodzi obyczaje
    budzi mnie kiedy wstaję
    z muzyką łatwiej żyć
    tak w życiu powinno być.
    :-))))))))))))))
    Ściskamy najserdeczniej:-*) B&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie !
      łatwiej żyć z muzyką
      zawsze to mówię
      gdy skocznie zagrają
      nie trzeba mieć w czubie
      w każdą komórkę
      wchodzi mi muzyka
      na ten czas,
      zegar zamiera, nie tyka!:)))))
      Ściskam oboje, :) tulaczki:)

      Usuń
  7. Ale mam frajdę przy czytaniu taaakiej ilości zabawnych wierszyków. Nadal nie opuszcza mnie dobry nastrój...może i sny z rymem będę miała. Dobrej nocy, bużka

    OdpowiedzUsuń
  8. :))) Takich ci życzę ..pracusiu! a sio spać !! Ja musiałam czekać...mięsko na kuchence:))jutro mam gości :)B.

    OdpowiedzUsuń