11 stycznia 2013

SENIORZY, w oczekiwaniu na lekarza Geriatrę :)

Dziękujemy ci Jurku Owsiaku, że pomyślałeś o nas !
Lekarzy Geriatrów, jak na lekarstwo to fakt.A jeżeli która( y) jeszcze jako tako chodzi,
to i tak czeka na wizytę około 2 , 3 lata. Zdarza się, że nie doczeka.
Cóż, starość też może być wesoła, byleby nie mieć  za dużo czasu na myślenie o chorobach:)
W świecie gdzie panuje kult piękna  i młodości, bogaty nie widzi biednego. Serce bywa przekupne trudno żyć....zwłaszcza samotnym ludziom.
Jednak cieszymy się, gdy nasze koleżanki rówieśniczki dobrze sobie radzą :)
w każdej dziedzinie. Brawo !
Wszystkim Paniom i Panom, pogodnej jesieni życia! :)
Ponoć organizm zaczyna się starzeć, tuż po 30 ce:))))

Babcie na wsi , też nie od "macochy"
wiedzą, że komputer to nie "diabeł"
Diabła nie słuchają, w Radio ma ryja :)
Ot, nowoczesne babcie, :))Brawo ! 



Aleeeeeee jazda !!! łaaaa, byle do przodu, uf
uwielbiam adrenalinę, wiem, że jeszcze żyję!!!
a nie tylko... oddycham :))))))
z drogi śledzie, babcia Zuzia jedzie !

No i co ??? ma się jeszcze ten głosik hi, hi, hi.
80- tka wcale mi nie przeszkadza ! 
Jeszcze sobie pośpiewam, zanim zamknę oczy.:)
A ja życzę takiej pogody ducha wszystkim Seniorom!!
 Wiem, wiem, miło patrzeć na młode
ale "stare"80 -ki jeszcze też są  giętkie w krzyżu :)
byle by lekarstw nie nadużywać i lekarzom zbytnio nie ufać
:))))
O Jezu! zaraz będzie worek na kości potrzebny, a niech to !
słyszę tutaj jak kości jej trzeszczą, szalona babcia z Alzheimerem?

12 komentarzy:

  1. Zobaczymy już nie długo kto kocha starucha, gdy
    zerkniemy już po zbiórce na dno "kapelucha".
    Pozdrawiam wyczekującą Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Włodku, coś ty taki pesymista:)) Zbiórka jest i dla dzieci i dla seniorów. Wszystko się wymiesza w kapeluszu :))miło, że pan Owsiak pomyślał o starszej generacji.Sam cudów nie zrobi, niestety. Ja już na pewno nie jestem wyczekującą :))i mam nadzieję,że nigdy nie będę.:) Jak już doczekam tyle lat w takiej kondycji co te panie z linków, będę wreszcie uważała się za spełnioną szczęśliwą babcię:)) :)Jeszcze sporo mi brakuje ale cały czas robię to co one:))plus jeszcze kilka rzeczy:))Grunt to nie być zrzędą na starość, miłe i miłych staruszków każdy lubi nawet młodzi :)Śmiech i żarty z siebie to najlepsza recepta na jesień życia. Zdrówka i całuski na miły dzień !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To, co robi Owsiak należy mu tylko przyklasnąć:-) Chwała mu za to.
    Natomiast linki, które wstawiłaś przeszły wszelkie moje oczekiwania:-))) Gdybym tylko miała zdrowszy kręgosłup sama bym poszła w ślad tych pań:-) Nogi moje same chodzą przy takiej muzyczce. Coś wspaniałego. BRAWO!!!
    Były lata kiedy wywijałam w tańcu. Potrzebny był tylko odpowiedni partner, który poprowadził dobrze. Nie mówię o partnerach z zespołu w którym tańczyłam, ale o partnerze w tańcu towarzyskim. Oj KOCHAM tańczyć:-)))
    Duża buźka i moc serdeczności:-*) Barbara & S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Ja też uwielbiam tańczyć!:)))jakże by inaczej :))Wprawdzie nie tańczyłam w zespole tanecznym, ale chodziłam na lekcje baletu parę lat:)Paniom tym jednak serdecznie zazdroszczę. Moja kondycja w ich wieku może być gorsza:)Brak codziennego treningu :)))Miłej niedzieli z Owsiakiem:) Buziaki i serdeczności:)

      Usuń
  4. Niesamowite kobiety!!! Ta od śpiewania Edith przebiła oryginał- nie wierzę, żeby Edith była w stanie tak wyciągnąć! I żeby było śmieszniej, ona niedosłyszy, więc ma utrudnione zadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Alex R.12 stycznia 2013 20:18

      Niesamowite to fakt:) Edith, ma trochę inny tembr głosu.Ale babcia wypadła doskonale, byłam sama zaskoczona skąd w tak kruchej kobietce tyle siły:))byłam szczerze wzruszona:) słuchałam kilka razy.Bardzo lubię powracać do Mam talent, Brytyjskiego. Zaskoczona jestem "perełkami" w tych programach. W tym linku , chyba w dziesiątej i jedenastej odsłonie, śpiewa młodziutki chłopak, baaardzo gruby, z kobietą Jonathan and Charlotte, arię operową. Wbiło mnie w fotel, cudowny Tenor !. Kamera pokazywała konsternację wszystkich, co niby takie "monstrum" robi na scenie w takim programie.Jednak gdy tylko otworzył buzię to oczy im wyszły z orbit i nie jedna łezka poleciała;) Później jeszcze śpiewał w finale, niestety, nie sprawdziłam czy wygrał.:)Miłej niedzieli:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś o 8 czy 9 rano po ulicach polskich miast z puszkami biegały 12-13to letnie dzieci, mimo mrozu i śniegu i odpowiadały dziennikarzowi: POMAGAM BO TO MOJA PASJA. Szkoda ze ta pasja przeklada się nijak w przyszlosci.
    Bardzo cieszę się, że Owsiak zbiera na starszych ludzi. Oni są zaniedbani przez państwo, pozostawieni sami sobie. Są łatwymi ofiarami dla oszustów typu Rydzyk. Jest w Polsce bardzo duzo ludzi wymagających rehabilitacji, na którą nie mają szans choć mają do niej pełne prawo. Pilnie potrzebujących rehabilitacji, która pozwoliłaby wielu jakoś funkcjonować i ulżyć w cierpieniach związanych z długotrwałym leżeniem. Paradoksalne jest to, że w ostatnich latach bardzo wielu młodych ludzi kończy wydz. fizjoterapii i nie może znaleźć pracy w swoim zawodzie, bo niewielu chce być fizjoterapeutą na geriatrii. I tych dzieci z PASJĄ potrzebuje Owsiak aby cokolwiek zrobic dla seniorów, ale jeszcze bardziej potrzebują ich seniorzy, ale dla nich już niewielu z pasją chce sie poświęcic.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że masz rację:))) TA pasja jakoś mija z wiekiem:)Młodzi (również zawodowo zajmującymi się) niechętnie lubią przebywać z starszymi.Także pielęgniarki w szpitalach.Zapominają o babciach, dziadkach.. ale na szczęście nie wszyscy.:)Lekarze też, (nie wszyscy)leczą niby..ale jakoś tak bez serca.(zaangażowania) Tłumaczą zawsze, no cóż, to już wiek musi boleć to czy tamto, cudów nie ma;)Takich z PASJĄ i dobrym słowem, też ze świecą szukać.:)Jednak osobiście znam, przemiłych staruszków w których towarzystwie chętnie bywam.:)Sama chciałabym kiedyś być miłą staruszką:)))chociaż niekoniecznie tańczyć salsę :)

      Usuń
  7. Każdy kto ma serce podziwia robotę Jurka Owsiaka i chętnie w niej uczestniczy. Od lat to się nie zmienia i nie zmieni bez względu "na co, czy kogo" tą zebraną kasę przeznaczy. Większość , a może i wszyscy - nawet ci co się nie przyznają - czerpie radość z dawania. No i niech tak by było.
    A linki ...to patrz wyżej... niesamowite kobiety , przyjemność posłuchać i popatrzeć. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy z sercem też nie podziwiają p. Owsiaka. Oni mają serce na kogoś innego :) np. na p. R. :) Jurek ciągle wzbudza wiele kontrowersji. Trzeba być wyjątkowo zatwardziałym typem, by nie dostrzegać dobrej pracy i zaangażowania.Rozliczania z każdej złotówki. Zazdrość i zawiść, przekreśla normalne spojrzenie na całość. 21 lat i złe prądy są ciągle u tych samych ...złych ludzi.Linki leją miodzik na serduszko co ??:))))Serdeczności B.

      Usuń