29 lipca 2023

Worek, korek i rozporek...;)


 Spełnianie marzeń?😁😁😁😁😁 tytuł to cytat z podpowiedzi p. Pińskiego


 Jakiś czas temu, dokładnie tak pomyślałam. Nie dlatego, że jestem ''genialna'' a raczej dlatego, że rozumiem psychopatów. Znaczy, co nimi kieruje. Dla mnie są przewidywalni.Pewnie są wyjątki. Dopuszczam jakiś procent błędu. Smutne . K. nać, nawet nie wiecie jak bardzo mnie wk. że duzy procent społeczeństwa..oślepło, ogłuchło, nie wspomnę o kondycji ''ogólnej''Ci właśnie, nie są w stanie zrozumieć tej rządowej manipulacji. Żal mi ich, Dają się manipulować, ...ponieważ nie ogarniają całości, sedna manipulacji. Ci u ''góry'' mają tego świadomość. Wykorzystują zaufanie na maksa.OKRUTNE, sadystyczne?  PAT?

Znowu chcą niszczyć wiarygodnośc TVN? JESTEM PEWNA, że jednak źle trafili.. jak zwykle.

Podziwiam wiedzę panów. Dla mnie to perełki, w tym świecie kłamstw. Autentycznie martwię się o nich. O ich życie. Mają dużą wiedzę i jeszcze wiecej  dowodów. Na wszystko. Co za świat ! Obawiam się, że przyjdzie moment, i będziemy prosić się by... znikł.Życie stanie się ...niemożliwe?

Tak, to coraz bardziej realne. Takie refleksje;) Sorry, sama chciałabym się  pocieszyć.

 Nie ma czym. Jeśli myślę o Polsce.Kadry nie są optymistyczne. Co na to  tzw., ''POLONIA''

 Będziecie głosować za czym i za kim? Rozumiecie pytanie?😏  Tak tylko pytam... wierzę, że macie świadomość.💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓


Proszę, ''popłyncie'' ze mną... to mój ulubiony Nocturn.Nie tylko  gdy jest mi źle... z różnych powodów. Także z  głębokich przemyśleń.😉


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz