28 lipca 2023

Jaruś, nie myśl o takiej drodze ! Chyba, że to będzie ostatnia myśl i droga...?

 W każdym razie o ''Wawelu'' zapomnij...


 Miałam dać występ Januszka Kowalskiego, wice ministra od rolnictwa ha ha ha.Popisał się także sam minister rolnictwa p.Telus.Dwie pierwsze literki to pewnie pomyłka?😉

 Byłam w szoku, bo takich występów jeszcze nie było.Rolnicy z Agrounii, wraz z panem Kołodziejczakiem, nie dali zapędzić się w kozi róg. Kogo oni ''zrobili  ministrami'' 😁😁😁😁😁😁Kto nie widział, to proszę znaleźć sobie na YT. Bez przymusu...

 Dzisiejszy odcinek, jest ważniejszy i ciekawszy. Przedstawiony spokojnie i z dawką humoru i odrobiną sarkazmu. Tak lubię, mimo tematu. Polecam;)

***************************************** 

Muzyczkę może jutro dodam? Już zasypiam na siedząco.U mnie chyba koniec lata. Ciągle pada i pada...od 4 dni. Oooooo ! zaskoczyłam, mam piosenkę o deszczu😁

Piosenka stara, ale jara😀no i deszczyk niby tez mokry, ale lata nie te😒

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz