27 lipca 2023

Kocham ''Rudego'' ! :;)

 Jednak ''złamałam się''! Dzisiaj, 27- ego, wysłuchałam panaTuska ze spotkania w Ostródzie. Zapomniałam o swoich problemach. Dam radę.😉  Niezwykle odważy człowiek. Przecież wypuszczają juz  chorych ludzi z psychiatryka, by go pozbawić życia. Taka cena, by obecny RZĄD mógł wygrać trzecią kadencję. Dać tym złodziejom szansę na dalsze o,kradanie Polski, produkowanie ustaw i zniewolenie rodaków.Czyli blokować opozycji kontrolę, w  przeciwdziałaniu całkowitej destrukcji państwa.

 ps. Kaczyński zaczyna obraźliwie nazywać p. Tuska, np''ryży'' ''rudy'' ''najgorszy wróg Polski''itd.

Wszystkie epitety są wyjatkowo chamskie, niskie, nieprawdziwe... brak słów. Wrogiem Polski jest głównie p. Kaczyński. Stworzył też taki rząd z ludzi małych, wybijających się na szczyt, prostaków i złodziei. Serce boli, oglądając ich i rozumiejąc, do czego doprowadzili Polskę.


Polecam serdecznie... to nie będzie czas stracony;)

**********************************************************

Na link muzyczny proponuję solistkę, ktora jest, była mi bliska,pod wieloma względami. Szczególnie w młodszych latach.Wczoraj odeszła...

 
Tak ogólnie.... pasuje mi do nastroju.

Jutro nowe linki. BĘDĘ PISAŁA. To mi pomaga żyć w realnym świecie. 😉Jestem dośc silną osobowością, ale czasami się ''zachwieję'' ...Jednak nie upadnę. Sama się dziwię, jak   się to  udaje?

 Powinnam książkę ''popełnic'';)Może zdążę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz