4 sierpnia 2023

Zakłócali spotkanie ''sprzedajni wykonawcy'', zamówienia ;)

 Ogladałam na żywo dzisiaj. Słyszałam trąbki,  krzyki... itd.  Pan Tusk dał radę. '' Patryjdioci ''zrezygnowali po jakimś czasie .

Polecam ten odcinek z panem Tuskiem. To pytania - odpowiedzi. Bardzo chętnie wysłuchałam. Przedmowy oczywiście też. Nawet nie zauważyłam,kiedy godzinka minęła. Miałam niedosyt normalnie😊

************************************************

Dzisiaj miałam pracę z pomidorami. Zaczęły już pękać na krzakach, to z córką musiałyśmy się sprężać. Dużo jeszcze zielonych😥 Tydzień słońca, by się przydał. Wcześniej jeszcze.  A tu od 2 tygodni prawie deszcz. Codziennie. Dlatego proces koloru został zwolniony, niestety.

 Na weekend wystarczy dzisiaj polityki. Trzeba złapać oddech na chwilkę. Spokojnego weekendu dla zaglądajacych i spacerku, nawet po deszczu. Kto jest zdrowy i może ma psiaczka. To  on postara się wyprowadzić nas na ''przymusowy'' spacer😉

 

 

Daaawno tego nie słuchałam 😀musiałam więc nadrobić 5 razy. No i teraz jeszcze dwa ale już bez wigibasów, bo kości mogłyby nie wytrzymać takiej dawki😜

 

 



 No i na dobranoc, proponuję tę wokalistkę 😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz