1 lipca 2023

Sekret polskiego...''Toreadora'' ;))

 Właśnie... ktoś zdradził.

Miłośnik  walki Byków, Jarosław Kaczyński, wściekły jak nigdy. :)


Tak, p. Kaczyński przygotowuje się pod okiem fachowca do opanowania tego tańca. Obiecuje, że odtańczy na stadionie, po wygraniu wyborów. Sam taniec. Walkę w jego imieniu z prawdziwym Bykiem, stoczy  sławny toreador.Nazwisko wkrótce. Będzie się działo? Ponoć J.K, nie może za wysoko nogi podnieść, bo brzuch mu przeszkadza a kolano nie ma prawidłowego ''kąta zgięcia"

 Nie ma czasu ćwiczyć, by do takiego stanu doprowadzić. Tak się poświęca. Rządzi za wszystkich i kontroluje wszystkich. Nikomu już nie ufa. O la, la, la... Jakiś dobry psychiatra kontroluje jego ?Czy też wszyscy siedzą pod stołem i trzęsą się ze strachu?  (raczej tak) 

Konsylia powinny dawno się wypowiedzieć publicznie.Cóż, pewnie też mają kredyty i rodziny. Pat. Bohaterowie polegli bez walki...?

Tych kilku, którzy jeszcze walczą, trzeba wspierać.  Wiadomo.


 Kaczyński, czas poczuć się ... jak ''Toreador'' !
 
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSX3ORWgufaKOeOm2qU_OkqfA21GF_vxSzFAA&usqp=CAU

 - nagle, Byk się zatrzymał. Spojrzałem w jego oczy. Zobaczyłem w nich  ból, cierpienie, łzy, niewinność, bezsilność...

 Pierwszy raz poczułem się, jak najgorsza kupa gó*na na świecie. Prosiłem GO, o wybaczenie. Nigdy wiecej nie wyszedłem na ring - powiedział toreador.

ps.mordujesz Polskę i jej obywateli. Śmiesz patrzeć im w oczy!?

****************************************

Po sieci chodza różne fotki, od lat.Fake fotki i teksty. Ja wykorzystałam jako ilustrację, inne zdjęcie z sieci i  tekst.

 To co chciałam przekazać,  pomaga zrozumieć...

Spokojnej niedzieli dla zaglądających;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz