18 lipca 2023

Miałeś(aś) takie momenty? One miną, jak zły sen...

 Kochani zaglądający :)

Przerwę moje notki na około dwa miesiące. TERAZ nie jest dobry czas dla mnie, bym dobijała się polityką. Czyli tym wielkim odbitym szambem.  Przepraszam zagladających.

 Każdy ma w życiu momenty lepsze i gorsze. Ja jestem obecnie w tym gorszym. Muszę się wiec spiąć, by powiedzieć  za jakiś czas....''dałam radę''😮😥😉

 Dla zaglądajacych, życzę samych dobrych dni, tygodni, miesiecy. Szczerych, niezawodnych przyjaźni,bez których życie jest uboższe ... i... dużo zdrowia.

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💔

Nie wiem czy znajdę odpowiednią muzykę...do swojego nastroju dzisiaj i waszych gustów...szukam...

uwielbiam ten film... w całości


 


Konie, to w wielu kulturach symbol wytrzymałości i wolności. Ja je uwielbiam...rozumiem w jakiś magiczny sposób...miałam okazję je tylko głaskać...niesamowite uczucie.Niestety nie udało mi się zrealizować marzenia...


Pomyślności we wszytkim, czego pragniecie.... czary mary, niech się stanie!😇 STANIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz