18 grudnia 2016

Warto być przyzwoitym...


Mam w miarę mocny sygnał :)Mogę, oglądać telewizję polską... dzisiaj. Wieczorem wczoraj nie miałam internetu też i nie mogłam zmienić notki. Dzisiaj oglądam na bieżąco co dzieje się pod Trybunałem. Jestem pełna podziwu dla rodaków, że mimo gorącego czasu(święta)chce im się przyjść i pokazywać swoje niezadowolenie. Oby tak było za każdym razem gdy będzie taka potrzeba. Wolność jest zagrożona, a to jest i powinno być największym skarbem Polaków. Oglądając obrazki tylko w TV, wierzę, że tak pozostanie:)
Najbardziej miłe mojemu sercu jest zjednoczenie opozycji. W zjednoczeniu zawsze będzie"żyła" siła"
"Jeśli nie wiesz jak się zachować, zachowaj się przyzwoicie".
 Warto być przyzwoitym - powtórzę za moim autorytetem, prof.Bartoszewskim.
  (wieczorkiem dam notkę z nadzieją na dobry tydzień)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz