16 grudnia 2016

To jest ZEMSTA na swoich rodakach...

...wiadomo za co. Jest kilka znanych powodów.




Powiedzmy to otwarcie mówi pan Krzysztof Łoziński:

 Polska nie jest już demokratycznym państwem prawnym.
  Jest bezprawną dyktaturą Jarosława Kaczyńskiego.

" Dyktatura jest nielegalna. PiS uzyskał mandat wyborców do rządzenia w demokratyczny i prawny sposób, a nie do popełniania przestępstw i dokonywania zamachu stanu. Jeśli dokonaliście zamachu stanu, to nie społeczeństwo przestało być legalne, to wy przestaliście być legalnie ustanowioną władzą."

 Nic do tego nie trzeba dodawać. To co dzisiaj się działo w Sejmie, to tylko niedouczonym idiotom może się wydawać, że tak wyglądać ma "dobra zmiana". Ja też mówiłam wiele razy, że każdy miesiąc, to większa ruina państwa.


Zaczadzone, na dopalaczach kk. społeczeństwo, (ponad 3o% podobno)popycha wraz z psychopatą K. i dobranymi sługami, kraj ku przepaści. Tempo wybrał diabelsko szybkie. Musi zdążyć odejść jako inicjator dobrych zmian !?  Jeden chory z nienawiści do własnego narodu debil, wprowadza dyktaturę a Schetyna mamrocze coś jak uczniak pod nosem . A NIECH TO SZLAG TRAFI !  

Może dobrze, że nie mam sygnału o odpowiedniej mocy z Polski calutki dzień?  Od wczoraj akurat. Wzmacniają  dopiero o 12 w nocy !  A ja czekam jak ta...ślepa sowa. Maczali w tych praktykach swoje brudne paluchy? Izolują Polskę "po cichu", od zagranicy?  
Sami zostaną odizolowani.
Paranoik Macierewicz, pozbył się z wojska wszystkich generałów i czołówki fachowców. Przypadek? W co on gra!?  Zostali mu gówniarze z łapanki.  Ich będzie szkolił i nadawał tytuły ?


 Media zablokowane od stycznia. Dziennikarze bez prawa wstępu do Sejmu itd. itd.  Teraz mafia kościelna gra pierwsze skrzypce. DŁUGO NIE POGRA. Mam cichą nadzieję. Chyba, że  zaczną stawiać stosy na środku rynku każdego miasta. To "buntowników" i czarownice będzie prędzej eliminował.  
Jestem wściekła, idę wyciszyć się  i mam zamiar zasnąć.
  Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz