14 grudnia 2016

Schowałam się w niej...na parę godzin.

-dobre i to, wiem.  Jeszcze muszę wychodzić z tego ukrycia...(polecam następne odsłony)

Na tym mostku też ja siedzę:) Dzisiaj jestem smutasem, tak ogólnie:) Kumulacja mała. Pewnie jeszcze dłużej posłucham muzyki więc jutro sobie dłużej pośpię. Nie musi mnie witać wczorajsza notka ... z samego rana. Muszę łapać oddech. Wiecie kogo wysyłam od lat na wyspę Hula-Gula:)w starszej notce. No właśnie....:)Kiedyś dobrzy ludzie ich tam wywiozą.Oby jak najszybciej.
 Lubię ten link. Jest w nim dużo fajnej muzyki. Kto lubi,  oczywiście



i jeszcze ten. .jest  on też w pierwszym linku, ale gdyby ciężko było dotrzeć do niego:) Ja b.b.b go lubię. Poświęcony Chopinowi w dowód uznania a nazwany(wiosenny walc Chopina)  Wybrałam ten, bo brzmienie dosyć czyste a o to nie łatwo na YT:)
Spokojnego dnia życzę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz