24 grudnia 2016

Dodatek Świąteczny:)

    Myślam, że na 3 dni mam z głowy notkę:) ale coś mnie zbulwersowało właśnie dzisiaj, podczas lepienia  pierożków z kapustą:)) Otóż zaskoczył mnie biskup Pieronek. 
Właśnie tak:)
Jedyny hierarcha, jak dotąd usłyszałam, który odważnie powiedział,  nazwał raczej, obecną sytuację. Powiedział, że jedno władztwo, to droga donikąd, to niebezpieczne dla społeczeństwa. To co robi obecny rząd, przeczy dobru narodu i każdego z obywateli. Zniszczenie Konstytucji na przykład. Lekceważenie różnych komisji, które chcą pomóc a nie niszczyć... to złe działanie. Brawo !  Zawsze docenię człowieka, jeśli zachowa się przyzwoicie.Obojętnie kim jest i jakie bajki opowiada ze względu na profesję.


Mam jeszcze troszkę ponad godzinę czasu, do kolacji.Wszystko zrobione, a ja mam czas na odpoczynek i kawkę, którą właśnie piję.


Myślę dzisiaj jednak, o samotnych, chorych, opuszczonych.(że już nie wspomnę o Aleppo) Naprawdę. Niektórzy z nich, wierzą nawet w B. Inni zgubili wiarę. Jeszcze inni nie spróbowali nawet. Jednak każdy z nich wie, jak "układa się tradycja" w kraju, w którym przyszło im żyć. Bywa, są opuszczeni przez najbliższych.itd. Tym osobom, życzę z całego swego baardzo pojemnego serduszka, dobrych wspomnień, momentów, chwil i dużo zdrowia. 

Do wtorku:) Jeszcze raz Wszystkiego Dobrego! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz