28 lutego 2016

To tylko opinia, bez znaczenia :)


- zmiana rządu? hę, hę - po moim trupie !


 Komisja Wenecka !?
to tylko opinia !
nie pokrywa się z moją
to Kody mnie drażnią
trochę niepokoją 
Zbysiu wkrótce załatwi
generalnie i po męsku
ciemniaki nie zwyciężą
ich plany, spotkają się z klęską !
Ja będę zbawicielem
duchem Narodu, ikoną !
mnie mózg nie wysechł
 łoże dzieliłem z kotem, nie z żoną

 MUSZĄ BYĆ OFIARY !
  _
 Historię napiszę nową
takom,  jakom była
 prawdy, latami ukrywane!
nie będzie się dłużej trykał
uparty osioł z głupim baranem !
Trza mi tylko przedłużyć
rządu mego trwanie
to załatwi ojciec Rydzyk
opłacone - korzystnie odebrane
Muszę odejść w chwale !
zasłużę sobie na to
miejsce na Wawelu, kilka pomników
wierzę, będzie naturalną zapłatą.
_____

ooo, matusiu, czym to się skończy ? Dzisiaj na godzinkę przykleiłam się do tv. Obejrzałam sobie  spotkanie  pod stocznią. Jednak NARÓD umie się zjednoczyć, jak  potrzeba:)i to bez pomocy kościoła. Kościół pilnuje kasy:) Mam nadzieję, że wytrwałości nie zabraknie:)



-  piłka w grze? i jak powiada K. Górski - im dłużej my przy piłce, tym krócej oni :))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz