11 lutego 2016

Mówią - Wiosna też nasza.!


Nie tylko bratobójcza dłoń
natrętnie na Polskę  się podnosi
roznosi nieznośną woń 
Dlatego...
    bądźmy gotowi na Wiosnę !
                                                         - pan prezes gorąco prosi       

Bądźmy gotowi na cios
na narzuconą udrękę
 obronimy razem nasz dom
odetniemy podniesioną rękę!
mobilizacja "naszych" wskazana
musimy głośno powiedzieć - Nie !
Polska jednego ma mieć Pana !

Wydamy walkę wszystkim !
kto Polskę obraża, źle jej życzy
niech mają się na baczności
złodzieje, komuniści, innowiercy, obłudnicy
O!
(z całego świata, ma się rozumieć)

 Słuchałam wczoraj prezesa, jak energicznie zachęcał mobilizację na wiosnę... wie, że będą protesty. Chce  je wyprzedzić. Właściwie są momenty, że żal mi go. Naprawdę. Nie jestem lekarzem psychiatrą ale jestem pewna, że facet ma poważny problem. Ten problem nie wziął się  nagle. Narastał wiele lat. 
Jednak bardziej jestem wściekła na tych "dupowłazów"(sorki)co otaczają go szerokim wianuszkiem. Gotowi całować i lizać stopy, za dobre miejsca na stołkach. Za profity finansowe itd. Utwierdzają tym samym tego człowieka w "wielkości."


W nadprzyrodzonych wręcz zdolnościach. Pozwolili mu poczuć tę MOC. A on zmierza do katastrofy swego kraju.Tacy sami szaleńcy z jego wyboru, decydują o bezpieczeństwie państwa. Horror!  Na każdym odcinku. Prezes spieszy się... bo wie, że w końcu i niedouczeni obywatele mogą przejrzeć na oczy. Jakoś trudno mi o optymizm. Platforma też mnie wkurza. Zachowują się jak obrażone dzieci a Polskę traktują jak wielką piaskownicę. Zasłużyli na przegraną i mają duży wkład w obecnie istniejącą sytuację.

 Niepotrzebnie teraz jeszcze bardziej pogrążają się. Tracą i słusznie...niestety. Stwierdzam to z przykrością. Obawiam się, że Polska skazana jest na PiS  i mafię Kk. na wiele lat. Więc z czego mam się cieszyć i optymizmem buchać ? Wiem, powinnam "olewanko" zrobić na ten cyrk. Jednak to moja Ojczyzna i nią pozostanie. Bez względu na to gdzie przyszło mi żyć. Teraz "wezmę urlop" od postów o sytuacji w Polsce.  Szkoda zdrowia.




Może to wykonanie bardziej przemówi ?- zawsze mówiłam, że On, jest muzyką:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz