15 lutego 2016

Spokojnie, będzie plan B:)))


-Tak, tak, mam powody do radości. Odżywiam się zdrowo, za darmo, na życzenie, a jako drugi, dostanę 500zł .:)))Mama postara się bym rósł zdrowo bez wspomagania mafijnego przemysłu farmaceutycznego na leki i szczepionki. Nie zmusi mnie do nauki religii w żłobku, przedszkolu i w szkole.


  A tak w ogóle....
to dorośli powinni  nauczyć się patrzeć na życie z naszej perspektywy. Może by mniej  zrobili błędów ?
- no już to widzę, to zarozumialcy ! myślą ,że my nic nie rozumiemy i nie czujemy ich emocji..

- Ciiiii..to się zdziwią. Spokojnie, już mam plan. Za parę lat będą starzy i będą musieli jeść nam z ręki. Nasze ręce jednak będą puste. Będziemy musieli wprowadzić plan B. Wprowadzimy. Innego wyjścia nie będzie..to za te długi, które nam zostawili.  To rośnijcie zdrowo i szybko chłopaki, rozliczymy tych mądrali, szybciutko:)
 ***


 czemu mnie ten bociek w kapuście zostawił?
a co mama i tata robią, zamiast mnie odebrać?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz