31 grudnia 2014

Już się zbliża - 2015 !:)




MOŻE  ZDARZYĆ SIĘ  I TAK?:)))

 - Za dwie minuty 2015 !?
- Tak, zanim jednak dam ci buziaczka na dobry początek,
wybacz mi, jeśli nie zawsze spełniłem twoje oczekiwania.
Będę starał się w tym roku, by "wpadek"było mniej. 
Nie mogę obiecać, że żadnych nie będzie.
 Jedno nigdy się nie zmieni:
ZAWSZE będę Ciebie (was)  kochał.

- Również mi wybacz, nie zawsze panowałam nad emocjami
postaram się bardziej w tym roku...
Nie obiecuję, że będzie idealnie.
Jednak moje serce, ZAWSZE będzie biło dla Ciebie. (dla was).
 To się nigdy nie zmieni.
**********************
Umiejętność wybaczania, to jednak sztuka.
Warto ją opanować. Życie nabiera więcej blasków.
"Cienie", towarzyszą nam i tak do końca życia:)
Może więc warto zbierać blaski, każdego dnia
...choćby te najmniejsze?
a każda okazja jest dobra:)
****
Brawo prezydent Słupska!
darmowy bigosik czeka dzisiaj, nie tylko dla mieszkańców tego miasta ! (1200kg) Myślę, że chętnych nie zabraknie!
To się nazywa dobre wejście w Nowy Rok 2015! Powodzenia podczas całej kadencji!
dla p. Roberta Biedronia i mieszkańców miasta SŁUPSKA.
Miłego wieczoru dla wszystkich :)
Jeeeeeeeeeest !!!!!- i mówi skubany, że będzie dobry ! ::)))
Rozliczymy go, prawda?
 dorzucam CZARDASZA:))NA DOBRY POCZĄTEK
NOWEGO ROKU! :)
- Noooooo!, nareszcie wstałeś.Czekam na ciebie cierpliwie,
tak, właśnie na ciebie !Tego co był uprzejmy zajrzeć na ten blog.Przyjrzyj mi się... co widzisz?
...na właśnie:)))))Bierz ze mnie przykład.
W roku 2015tym, biorę twoje "ewentualne kłopoty" na swój łeb!
Nie na darmo mówią:"Koń ma duży łeb, niech się martwi"
Dlatego nie krepuj się!- z czym będziesz miał(a) problem, zrzuć radośnie na mój łeb.
Poradzę. Na luzie! Ja telepatycznie podam ci dobre rozwiązanie. To co? umowa stoi?.... i żadnych tam "solówek"- pamiętaj!!!
To teraz uśmiech ! -  taki radosny jak mój!
Nooooooooooo!:)))))))))))))i tak trzymaj, jeden z drugim.:)
 ******
Nowy Jork !- też witałam z wami! Nowy Rok, w waszym czasie
Wszystkiego Dobrego !!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz