17 grudnia 2012

Wirtualnie, na przedświątecznej wycieczce...


Uwielbiam Ricky Kinga :)
życzę przyjemnego słuchania przy sprzątaniu i gotowniu potraw świątecznych
Praca nie wyda się wówczas taka dokuczliwa :))
Warto słuchać ze słuchawkami na uszach, lub z dobrymi głośnikami
:)





 Teraz odpoczynek na kawkę :)



W przedostatnim wideo, polecam  z drugiej odsłony
California Blue! - cudowne widoki i muzyka:)



 Na zakończenie zabrałam was na Maledivy :)
cudownie przyznacie?:) od grudnia do kwietnia słonecznie i bezdeszczowo:)
Cały ten polityczny bajzel zostawilismy w ..." tyle"
:))) 

Mam nadzieję, że wszystkim spodobały się wycieczki  przed świąteczną 
"gonitwą" ?  teraz może lżej bedzie powrócic do naszych zajęć.?
Prawda, że świat jest piękny ?
Pieknośc jednak powoli kończy się.
Człowiek ma coraz mniej skrupułów, niszczy go w bestialski sposób.
Rządza pieniądza, zaślepia...
 Paniom i panom miłego krzątania się przy "garach ":))
 za parę dni  nowy post.:)

10 komentarzy:

  1. Matko jaki relaks!!! a VERDE u w i e l b i a m ! Dziś smarzylam skórkę pomarańczową do makowca, chcialam przedobrzyć i wyszly pomarańczowe.... orzeszki, zęby mozna polamać, jutro smażę nowe :))) patrzę teraz na choinkę ona do mnie klika a ja klikam w...Maledivy....

    milego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dzisiaj byłam baaardzo pracowita:)) dochodziłam tylko klikać na zmianę muzyczki z moich linków :))Nie wiem czy na "sucho" (bez muzyczki takiej):)))zrobiłabym dzisiaj tyle:)))a skórki, też kiedyś spaliłam :))o, la la, ca pue :)))Cieszę się, że poddałaś się relaksowi:0 Miłego wieczorku również:)

      Usuń
  2. Ja mam już wszystko rozplanowane, nie mam zamiaru spędzić całych świąt w kuchni ale i tak chętnie posłucham takiej muzyki. Zawsze jej słucham jak trzaskam garami. Czasem jest nostalgiczna, czasem z przytupem, zależy jaki mam nastrój.Serdeczności Alex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i o to chodzi :))zamiary na chęci:)nic ponad to :) tak trzymaj do końca roku :)Serdeczności:) B.

      Usuń
  3. Też mam grafik na robotę rozpisany, a dziś było głównie sprzątanie i odkurzanie, to przy takiej muzyce wyniki byłyby marne - co chwilę kawka i oglądanie tych pięknych zakątków. Ale teraz, na wieczór, no to bardzooo miło się słucha i jutro tez taki relaks po pracy się przyda. Piękne jak ta przyroda buziaczki i miłych snów po pracowitym dniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja źle działam według grafiku :)) jakiegokolwiek.:)Słucham siebie:)i nie przegapiam momentu jeśli nagle dostaje impulsu co mam robić:)))Zmuszanie się do czegoś bo coś muszę czy coś wypada zrobić..brrr.:))W takich układach nigdy praca mi "nie idzie":)Muzyka ma dla mnie magiczny wpływ, (zawsze)szczególnie jak coś chce zrobić a nie mogę się zmobilizować:). Miłego wieczorku B.:)

      Usuń
  4. Ja tak, jak moje poprzedniczki, robię zawsze grafik. Wtedy wiem, że nic nie przegapię:-)))
    Wczoraj dostawałam tzw. wścieku, bo nie chciała mi się włączyć żadna z Twoich Alex propozycji. Nie wiem, co się to działo z moim kompem. Na dodatek wyłączają nam co jakiś czas prąd nie uprzedzając. Dzwoniłam do nich i dowiedziałam się, że są awarie. Ciekawe, czy będzie tak też przed samymi świętami. Mam nadzieję, że będzie ok. Dzisiaj mogłam wreszcie posłuchać pięknej muzyczki:-)
    Moc serdeczności Alex:-*) B & S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój sposób ;)by podołać wszystkiemu ;) Ja zadowalam się ogólnym zarysem :)))No widzisz z tym prądem to ponoć w styczniu ma być zwiększona częstotliwość;)dobrze ,że jest zima to lodówkę zastąpi:) Oby do wiosny Basieńko :)przy fajnej muzyczce oczywiście :))))Buziolki :)

      Usuń
  5. To uważaj na tej wycieczce, bo zimno jak cholera jest, przynajmniej u mnie. Dziś cały dzień moja okolica tonęła we mgle- 100% wilgotności przy ok. 0 stopni, daje paskudne wychłodzenie. Trzeba się ruszać, żeby to przetrzymać, więc na tę okoliczność:
    http://www.youtube.com/watch?v=qCRae5mRoRE

    OdpowiedzUsuń
  6. To wycieczka wirtualna:))) przy herbatce, zielonej zresztą ;)U mnie niestety plusowa wiosenna temperatura uuuuuu...Nagranie super! potupałam sobie pod biurkiem:))dzięki . Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń