20 grudnia 2012

DZIEŃ, przed końcem, ŚWIATA.


:)
 Pierwsze 5 powodów, dla których powinien nastąpić jednak, koniec świata :))))

1. Grupa osób chodzi na wolności , gdy powinni być w Tworkach.(zakład psychiatryczny zamknięty)
2. Obce państwo dla każdego państwa, (WATYKAN)decyduje o normach i wartościach moralnych, każdego obywatela.
3.Dziennikarze pracują na swój wizerunek, czym gorzej , tym lepiej.
4.Znieczulica społeczeństwa, sięga szczytów MOUNT EVEREST:)
5.Praca służby zdrowia, zatraciła swój sens i powołanie.

 :))))na pewno jest wieeeeeele przykładów, ale skupiłam się na ogólnych :)

Teraz dla kontry, dlaczego jednak nie powinien "nadejść" koniec świata...
Dobrze mi w nim, mimo wszystko...

1.Bo właśnie urodziła mi się wnuczka, którą kocham szalenie i powinna poznać bajeczki babci:)
2.Bo właśnie mój pierwszy kochany wnuk, zaliczył ważne egzaminy i muszę go dopieszczać:)
3.Bo właśnie upewniłam się, że miłość, przezwycięża wszystko, nawet jak filozofia temu przeczy
4. Bo właśnie doszłam do wniosku , że pieniądz, to margines, chociaż wyraźny:)
5.Bo właśnie uwierzyłam, że przyjaźń prawdziwa istnieje! i

Są powody  by chcieć żyć? :) no jak nie, jak TAK !

Rozumiem, każdy ma swoje, chętnie ich wysłucham:)poczytam....:)'
 A TERAZ MUZYCZKA, jak zawsze uzupełnia to, co chcę przekazać

]
Dla wszystkich, odwiedzających
Garstka optymizmu.

Nie, nie będzie końca świata !
(jutro)ani w najbliższych latach
 :)))) 
JA wam to mówię
''Alexandra''-jasnowidz
 (coś we mnie jest, z tego ''jasnowidztwa''
czasami warto uwierzyć :)

Ludziom się żyje gorzej, to prawda
Nie jeden by chciał , by On nastąpił
Pudło ! nic nie dzieje  się na  życzenie :)
Miłych dni :) jeszcze w niedzielę coś skrobnę:)



6 komentarzy:

  1. Serwus Oleńko.
    No więć dziś
    a potem jutro
    z końca świata
    znowu futro.
    Pozdrowienia i ucałowania Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po futrze, znów od nowa
      i tak jeszcze kilka lat
      bo my ludzie sami wiemy
      kiedy się nam kończy świat

      SERDECZNOŚCI, Cmok:)

      Usuń
  2. Dobrze, żeś mnie wyprowadziła z błędu:-))) Bo miałem już wszystko sprzedać, co mam, aby jeszcze przed końcem świata dobrze się zabawić:-)))
    W sumie nam też jest dobrze na tym świecie i wcale nie chcielibyśmy jego końca. Mamy swoją miłość i wiernych Przyjaciół. I to jest najważniejsze w życiu.
    Życzymy Ci jeszcze duuuuuuuuuuuuużo radości z wnuków:-)))
    Ściskamy najserdeczniej:-*) B & S

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) No i tak trzymajcie kochani :))Świat jest piękny, niewątpliwie, tylko ludzie na nim jacyś tacy nie dopasowani :))(niektórzy )...przypadkowi :)Na szczęście wokół mnie takich nie ma. Jestem młodziutką babunią,:))) to mogłabym jeszcze się poobijać po tym świecie:) Buziolki :)i miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej jest powodów, żeby koniec świata nie nastąpił niż tych dla których mógłby nastąpić. Ja nie przyjmuję do wiadomości tego drugiego. Robotę mam, dzieci mają przyjechać,rybki się mrożą, bigos gotowy,żadnego końca świata!!!!!!Protestuję oraz nie zgadzam się z kalendarzem Majów.Wierzę Ci na słowo. Serdeczności Alex.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że więcej :) nie chciałam przynudzać:))))) Też się nie zgadzam z kalendarzem. Mam swój osobisty, a mój mi mówi, że do 100 mam żyć(a to ho, ho ) i lepiej żebym nic nie kombinowała z jakimś końcem :)) świata. Spokojnie więc;) możesz mi wierzyć :) Serdeczności B.

    OdpowiedzUsuń