21 grudnia 2012

Niech te dni, będą radosnym odpoczynkim.

 Dni radości, spotkań wiele
to rodzina, przyjaciele
to rozmowy, objadanie
wspominanie, nieraz łza
swe przeżycia każdy ma.
Atmosfera dostojności
dużo ciepła i miłości.
to tradycja długowieczna
i bajkowo wręcz..bezpieczna :)

Wszystkim odwiedzających mnie,
życzę miłych chwil z rodziną lub
w gronie znajomych, przyjaciół.
Samotnym, chorym, tęskniącym, a także tym, którzy musieli 
opuścić Ojczyznę,
szczególnie moje cieplutkie spojrzenie i dotyk dłoni.
Dużo zdrowia , spełnienia, siły i wiary w każdy nowy dzień.
 WSZYSTKIEGO DOBREGO !





10 komentarzy:

  1. I Tobie Alex życzę miłych i rodzinnych świąt. Uśmiechu,zdrówka, radości i pogody ducha. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. Dzięki:)) mam nadzieję, że będą miłe bo jak najbardziej rodzinne:)))Uśmiech sobie przylepię, jakby nie chciał się pojawić ( co w moim przypadku raczej nie możliwe:) zawsze jest na wierzchu, nawet jak nie powinien :)Tobie oczywiście również ... i nie tylko w święta...wszystkiego Najlepszego.:)Buziole

      Usuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO dla CIEBIE I TWOICH BLISKICH:-) Zdrowia, Miłości i spełnienia MARZEŃ:-) B & S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,:))również wszystkiego Najjjjj, dla całej rodzinki :)

      Usuń
  3. Alex, cały dzień myslałam o Tobie ale....dojechałam :)
    Czego mogę Ci zyczyć? Weny, zawsze dobrego humoru, trzeźwego patrzenia na świat, radości małych i dużych, uśmiechu wnuków jak najczęściej. A przy wigilijnym stole chwili abyś pomyślała o mnie i podzielmy sie opłatkiem choć wirtualnie ale szczerze zycząc sobie wszystkiego co najlepsze. Niech uśmiech zawsze gości w Twoim domu i rozbrzmiewa muzyka ktorą pozwalasz nam czytelnikom delektować się razem z Toba. pomyślności.
    Eliza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba były opóźnienia w Lot-cie :)))mgła cy Cuś?:) Również dla Was, dla całej rodzinki,zdrowia, pogodnych dni, z niesłabnącym optymizmem:)Wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  4. Ślę z kraju serdeczne pozdrowienia
    * i dołączam Świąteczne Życzenia. *
    Niech ten czas Świąt upływa w rodzinnej radości,
    * A Nowy Rok 2013 przyniesie kosz sutej pomyślności.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z mojego Kraju, również idą do ciebie, cieplutkie życzenia, wszelkiej pomyślności, na każdy dzień i pomyślnego, spokojnego roku 2013.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie kalendarzowo już po świętach ale ja jeszcze jestem w tych "świątecznych oparach". Kiedy poczytałam Twój wiersz na święta, to wróciła mi radość z bycia razem , te dobre i łzawe słowa, czyli coroczna nasza "tradycyjna i rodzinna bajka". Myślę,że będzie to w nas trwać do nowego roku i jeszcze chwilkę po...Buziaczki serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. :))) Wiem, że goście w domu to świętość :))a jak :) tak powinno być :) ciesze się że ..odpoczęłaś :)) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń