3 grudnia 2012

Ach te nasze BASIEŃKI !



- a kasa ???!!!!
-  po co nam kasa, węgiel to złoto w naturze, no ni ??!
 Te nasze Barbórki
to fajne kobity
dbają o swych synków
by zawsze był syty
jadło przygotują
wyszorują plecy
 o miłości nie zapomną
by nie było "hecy":)
 oni wciąż fedrują
taka jest ich rola
żonki o tym wiedzą
nie" trza" im doktora
:))




Starzyk
niestety, nie udało mi się wklepać linków które wybrałam w wykonaniu:)
 Na zakończenie KRAKOWIAK
 Myślę, że udało mi się uhonorować Barbórki ? :)
 Wszystkim BASIOM, Barbórkom, w dniu ich święta
patronkom Górniczego ŚWIĘTA
SKŁADAM NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA
Wszelkiej Pomyślności !
szczególnie tym moim DWOM !
które są dla mnie SŁONECZKIEM !
 Jak i oczywiście wszystkim BARBAROM
które są w Polsce i także" rozrzucone" po świecie,
Górnikom zawsze powrotu do ..DOMU
ZDROWIE !



10 komentarzy:

  1. *-)))))) DZIĘKI KOCHANA ALEX:-))))))))))))))
    Nie potrafię tutaj wkleić serduszka i buziaczka, ale życzę Ci samych słonecznych dni w życiu:-***))) Barbara od S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wklejać nie musisz BASIEŃKO, ja je czuję na odległość:))) Słonecznych dni mi brak, to prawda ale po twoich życzeniach ?? wiem,że przyjdą, nawet z zimowym podmuchem:))) Buziolki kochana i wszystkiego Najlepszego. Kartka wkrótce dotrze :)

      Usuń
  2. No to jutro Śląsk będzie balował :) Ale te Barbórki jakieś są mniej radosne jak kiedyś. Dołączam do życzeń

    milego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, będzie balował , należy im się :)))Pewnie mniej, Elizo.... ale cóż, wszystkiego jest mniej... tak jakoś się porobiło.... Miłego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wszystkim solenizantkom - Barbarom zaprzyjaźnionym z blogiem i tym "na chwilę" składam życzenia, zdrowia, szczęścia, powodzenia, wielu wspaniałych chwil w życiu i wiele radości każdego dnia. Imieniny to uśmiechnięci goście , prezenty i miły odświętny dzień. Wszystkiego dobrego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę jaga,że życzenia ucieszyły wszystkie Basie:)dobrego nigdy dosyć:)B.

      Usuń
  5. Żart mnie rozbawił... i wystarczyło chwile posłuchać tej tanecznej muzyki, a moja chęć do pracy odeszła w siną... Od rana to chyba nie wypada świętować, ale tak od dobrej kawki to zacząć można ...Udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. :)Witaj Anonimowy:)ciesze się, że z humorkiem witasz dzień:))plus kawka, to chęci wrócą do pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwus Oleńko.
    Barbary się cieszą
    górnicy świętują
    przy kufelku piwa
    wesoło balują.

    Pozdrawiam również wszyskie Basie na świecie Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dzisiaj bardziej "wymyślne" trunki dla pań, w koktajlach:)) Ktoś panów obsłużyć musi podawaniem do stołu:))))Ważne żeby było wesoło. Ukłony Włodku:)

    OdpowiedzUsuń