20 listopada 2012

Na chwałę miłości



 Za zdrowie miłości...

  Miłość wiele imion ma         
    czasem radosna zdarzy,
często samotna...
   bywa, nawet i łzy
  spłyną po twarzy

Sprawdza się w chwilach
niekiedy w momentach
nie zawsze stała
nie zawsze święta

 Wybucha jak wulkan
 płomień w górę wyrzuci
lawą zastygnie z czasem
miłość, w kamień obróci...

Jednak  bez niej 
świat bardzo ubogi
słońce nie ma blasku
ty gubisz swe drogi...


  Miłych i zdrowych jesiennych dni...:)
ps. na troszkę zamilknę w sieci, wyjadę tam , gdzie mnie nie ma:)


17 komentarzy:

  1. Tak, bez miłości życie nie ma barw. Nawet ta nieszczęśliwa jest lepsza niż żadna.Każda czegoś uczy. Miłego wypoczynku Alex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każda... czegoś uczy :) Serdeczności:)

      Usuń
  2. Każdy czeka na miłość, chociażby taką małą, niewielką:-)
    Wypoczywaj Oleńko i wracaj:-*) B&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ta malutka, jest wielka:)Wróciłam , buziaczki:)

      Usuń
  3. Z okazji światowego dnia życzliwości życze Ci miłego , ciepłego , radosnego dnia i samych pozytywnych emocji. Noże zdążyłam przed tą zapowiedzianą chilową "emigracją", Słoneczny buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nawet nie wiedziałam, że jest światowy dzień życzliwości :)Żal, że tylko dzień... Buziolek, deszczowy ale cieplutki :)

      Usuń
  4. Miłość ma wiele imion i odmian jak to pięknie ujęłaś,... to żaden film w żadnym kinie ani róże, ani całusy małe, duże. Ale miłość - kiedy jedno spada w dół, drugie ciągnie je ku górze. Nie pamiętam skąd ten cytat, ale mi się podoba.
    Może być pamięcią , może wspomnieniem
    tych co są obok lub są w smudze cienia
    miłość radością ale też cierpieniem
    ona jest wszystkim co życie odmienia...
    To tez ktoś ładnie napisał.
    A tak jesiennie - to tej miłości wiele trzeba mieć, żeby cierpliwie, z uśmiechem i troską znosić zrzędzenia i nastroje tych zakatarzonych, może i rozgorączkowanych , ale kochanych domowników. Załączniki muzyczne podniosa na duchu tych chiwlowo podłamanych. Buziaki złoto-jesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)też, podoba mi się ten cytat:)spadając, można nikogo nie spotkać na drodze:)albo ktoś może głowę odwrócić na ten moment :)w dzisiejszym świecie wszystko widać za mgłą. Wzrok zawodzi, a serduszko nie zawsze ogrzeje:) Na szczęście to nie stała reguła:) Dzięki Jaga, milutkiego dzionka na jutro, odezwij się:) B.

      Usuń
  5. Witaj Alexandro
    Tak mnie Onet namawiał do "ulepszenia bloga", że po kliknięciu ikonki "ulepsz bloga" okazało się, że nie tylko zmienił się wygląd bloga, ale i przeniesiono mnie na inną platformę. To spowodowało, że link do mojego bloga zniknął z "odwiedzanych" u Ciebie na blogu. Adres do mojego bloga jest ten sam, ale go chyba przekierowują, stąd te zmiany. Gdybyś zechciała ponownie umieścić mnie na swojej liście, będę wdzięczna.
    Pozdrawiam
    http://czarownica-z-bagien.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Powodzenia na nowym Blogu i dużo radości z jego prowadzenia.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Oj, jak ja chciałbym znaleźć się na imprezie, gdzie zamiast zapijaczonych głosów, byłoby słychać jak goście śpiewają, niczym powyżej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze, nie uwierzę, że nigdy nie byłeś na imprezie gdzie ładnie śpiewają iii nie fałszują:)))))Miłego :)

      Usuń
  7. Posłuchałem muzyczki a Tobie życzę miłego odpoczynku
    Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moja muzyczka przypada ci do gustu :)musisz być muzykalny chłopak:)))ps.odpoczęłam:) Serdeczności.

      Usuń
  8. Alex gdzie jestes?????? Dobrze ze choc miła dla ucha Traviata jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Schowałam się za dużą górą.. słuchawki na uszach były, oczywiście :)Miłego..

    OdpowiedzUsuń